البرز/

بازدید فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد از اردوی جهادی شهید کارگربرزی

سرهنگ پاسدار جان محمد لو فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد ، جمعی از مسؤلین این شهرستان به همراه ریاست و مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگيان استان البرز با حضور در عرصه‌های جهادی شهید کارگربرزی از نزدیک در جریان فعالیت‌های این گروه جهادی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۸۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار جان محمد لو فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد ، جمعی از مسؤلین این شهرستان به همراه ریاست و مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگيان استان البرز با حضور در عرصه‌های جهادی شهید کارگربرزی از نزدیک در جریان فعالیت‌های این گروه جهادی قرار گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در این بازدید با بیان اینکه اردوهای جهادی علاوه بر مهارت افزایی فرصت تمرین خودسازی است، گفت: جهادگران دانشجو می‌توانند متولی کار های بزرگی چون برنامه نویسی منطقه ای را بر عهده بگیرند.

وی افزود : امروز حضور قرارگاه جهادی شهید کارگربرزی در این روستاهای محروم چشمان بی‌فروغشان را امید بخشیده و ادامه زندگی را برایشان دل انگیز کرده است چرا که به این باور رسیده‌اند که حس انسان دوستی هنوز زنده بوده و در نقاط محروم دیده می‌شوند.

دکتر صالحی رئیس دانشگاه فرهنگيان استان البرز نیز در این بازدیداظهار کرد: هدف اصلی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی اجرایی کردن اندیشه های رهروی مقام معظم رهبری و رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم است.

وی افزود: بسیج دانشجویی با روحیه مسئولیت پذیری به دنبال رفع محرومیت از مناطق محروم است. این نهاد با اجرایی کردن برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، انجام کارهای تربیتی، به دنبال این است تا روحیه مسئولیت پذیری، کار جمعی و مشارکت اجتماعی را در جامعه ترویج دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها