خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی سپاه قزوین خبر داد:

اجرای طرح جهادگران بدون مرز در بسیج سازندگی

مظفری گفت: تیم پزشکی ۲۵ نفره با عنوان جهادگران بدون مرز، شامل دندانپزشک، پزشک عمومی، بیهوشی، فوریت‌های پزشکی و غیره به صورت سیار به مناطق مختلف اعزام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۳۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

ابراهیم مظفری مسوول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری قزوین، بیان کرد: گروه‌های جهادی محلات در قالب اردوهای ۷ روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
وی گفت: تیم پزشکی ۲۵ نفره با عنوان جهادگران بدون مرز، شامل دندانپزشک، پزشک عمومی، بیهوشی، فوریت‌های پزشکی و غیره به صورت سیار به مناطق مختلف اعزام می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: در مجموع ۱۱ گروه جهادی فعال بوده که اخیراً گروه شهید حسن پور متشکل از ۳۰ نفر به منطقه الموت غربی برای پروژه آبرسانی، اعزام سه گروه جهادی تا پایان شش ماهه نخست سال در حوزه بهداشت درمان و موضوعات فرهنگی می باشد.
وی عنوان کرد: گروه های جهادی یک روزه شامل بسیج اقشار و در قالب خدمات پزشکی، فرهنگی، مشاوره‌ای و درمانی نیز به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: طرح اعتلای اردوهای جهادی در غالب نقاط مستقر در قزوین اجرا می‌شود به طوری که یک گروه جهادی ۳ تا ۵ سال تمام نیازهای عمرانی، فرهنگی، درمانی و غیره یک روستا را بر عهده گرفته و این امور را اجرا می‌کند.
1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار