پرونده متهمان تخلف مالی شهرداری ساری در دادستانی مرکز مازندران

دادستان ساری با اشاره به گزارش تخلف مالی سازمان عمران شهرداری ساری گفت: متهمان این پرونده مشخص شده اند.
کد خبر: ۹۰۴۳۹۴۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید بونس حسینی عالمی در نشست خبری با بیان اینکه پرونده ارسالی از سوی سازمان بازرسی در خصوص تخلف مالی در دست بررسی است , افزود : بدون تعارف در حال رسیدگی پرونده تخلف مالی شهرداری ساری هستیم و افراد خاصی نیز احضار و برای آنان تامین قرار مناسب صادر شده است.

وی ادامه داد , موضوع گزارش سازمان بازرسی مربوط به سازمان عمران شهرداری است.

دادستان ساری با بیان اینکه نباید خدمات شهرداری ساری را نادیده گرفت , گفت : بازرس محترم اشراف کامل به پرونده گزارش تخلف شهرداری دارد و متهمان نیز مشخص شده اند .

حسینی عالمی با اشاره به اینکه تحت فشار در خصوص این پرونده نیستیم افزود: شهردار ساری نیز معتقد است که دستگاه قضایی وظیفه دارد با هرمسئول و مقامی درهر رده ای که مرتکب تخلف شده برخورد قاطع و قانونی کند.

یونسی عالمی با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از مسئولان شهرداری احضار نشده اند تصریح کرد: اگر نیاز به تحقیقات بیشتر باشد مسئولان شهرداری نیز احضار می شوند ولی تاکنون نیاز نبوده است.

وی در ادامه از تشکیل ۴۸ فقره پرونده تخلف شهرداریهای استان در دادستانی خبر داد و گفت: ۵۵ فقره تخلف نیز مربوط به ادارات استان در شهرستانها است که مشغول رسیدگی است.

دادستان ساری درباره شایعات دستگیری یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس و فرزندش در ارتباط با اختلال بازار تصریح کرد : خبر دستگیری نماینده مجلس و پسرش کذب است واین نماینده‌ای که اسمش مطرح شده است؛ اصلا فرزند پسر ندارد و این موضوع صحت ندارد.

دادستان مرکز استان در ادامه از مسائل زیست محیطی ، حفاظت منابع طبیعی ، جرائم خشونت آمیز , مفسدان اقتصادی ، سواحل و شناگاه ها بعنوان مهمترین دغدغه حوزه قضایی استان یاد کرد .

وی از پیگیری های قضایی در خصوص برداشت های غیر مجاز شن و ماسه از بستر و معادن مسیر هراز هم خبر داد و گفت : در پی نشست هایی با مدیران محیط زیست ، منابع طبیعی و صنعت ، معدن و تجارت از بهره برداری غیر مجاز متخلفان جلوگیری شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها