افتتاح میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی استان

صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت وافتتاح میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد منابع انسانی برنامه و بودجه و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت در اداره‌کل میراث فرهنگی استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۹۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
معاون توسعه مدیریت برنامه و بودجه استان در این آیین با بیان اینکه به دنبال ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان هستیم، گفت: با افتتاح میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی استان رضایتمندی خوبی در خدمت‌دهی به مردم ایجاد می‌شود.
محمود هرمزی هدف از راه اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان را خدمت آسان به مردم عنوان کرد و افزود: شعار میز خدمت هر ارباب جو یک میز جهت پاسخگویی است.
وی گفت: باید خدمات به صورت الکترونیکی شود تا مردم مجبور نباشند برای انجام کار‌های اداری خودشان این اتاق به آن اتاق بروند.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان نیز گفت: میز خدمت به منظور تکریم ارباب رجوع در این اداره‌کل افتتاح شده است.
محمود باقری با بیان اینکه دستیابی آسان و سریع به خدمات بخش‌های مختلف این اداره‌کل از دیگر اهداف افتتاح میز خدمت بوده افزود: برای هر خدمت یک کارشناس در نظر گرفته شده و ارباب رجوع نیازی به مراجعه به دیگر طبقات را ندارند.
وی اضافه کرد: رعایت حقوق شهروندی و انجام سریع خدمات از دیگر اهداف افتتاح میز خدمت است.
ارسال نظرات