آبرسانی سیار به ۲۳۱ روستا در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار درآبرسانی سیار به 231 روستا در استان نشست شورای حفاظت از منابع آب استان گفت: 231 روستای استان به دلیل کمبود منابع آب و خشکسالی‌های اخیر به صورت سیار و با تانکر آبرسانی می‌شوند که هر ساله این تعداد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۸۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
عزیز فیلی با تاکید بر اینکه مهمترین دلیل مشکل کمبود آب در مقطع کنونی عدم برنامه ریزی جامع و مدون در گذشته بوده است افزود: در صورت برنامه ریزی دقیق و کارشناسی درگذشته و دیده شدن افق بلند مدت هم اکنون با این مشکلات مواجه نبودیم.
وی با بیان اینکه مدیریت تنش آب در شهر‌ها و روستا‌های استان مستلزم مشارکت و همکاری مردم در امر صرفه جویی است، گفت: مدیران و متولیان امر با برنامه ریزی فشرده و منسجم به فکر برطرف کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن باشند.
نماینده آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه تلاش همه جانبه برای آبرسانی سیار به روستا‌های دارای مشکل ادامه دارد افزود: در زمینه مدیریت کم آبی در روستا‌ها نشست‌های مختلفی را با فرمانداران شهرستان‌های ۸ گانه برگزار کرده‌ایم.
احسانی بیان کرد: با همکاری سپاه فتح و همکاری مردم آبرسانی به روستا‌های دارای مشکل کم آبی شهرستان باشت از طریق رودخانه شاه بهرام در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم به زودی عملیاتی شود، زیرا حفر چاه در این شهرستان جواب نمی‌هد.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران آبفای روستایی استان رفع مشکلات موجود در روستا‌های بدون آب و یا دارای کمبود آب بوده و در این زمینه برنامه‌های مختلفی اعم از کوتاه، میان و بلند مدت در دستور کار است.
ارسال نظرات