خبرهای داغ:
رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی خبر داد

بررسی درخواست های جدید عضویت در خانه مطبوعات آذربایجان شرقی

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از بررسی درخواست های جدید عضویت در این تشکل رسانه ای خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۱۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسد فلاح با اشاره به برگزاری چهل و دومین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در این جلسه که بصورت فوق العاده و در آستانه ۱۷ مرداد ( روز خبرنگار ) برگزار شد، درخواست های ۲۱ نفر از اصحاب رسانه برای عضویت در خانه مطبوعات استان با حضور بازرسان اصلی بررسی شد.

وی افزود: در نتیجه بررسی درخواست کنندگان، شرایط ۱۳ نفر منطبق با مفاد اساسنامه جاری خانه مطبوعات بود که عضویت اولیه آن ها از سوی اعضای هیات مدیره و بازرسان مورد تایید قرار گرفت و مراتب جهت تکمیل فرایند نهایی از طریق سامانه به ارشاد استان، اعلام وضعیت شد.

فلاح ادامه داد: از ۱۳ نفر همکار رسانه ای که عضویت آنان توسط هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات به تایید رسید، ۳ نفر مشمول درخواست عضویت افتخاری بودند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام اعضای هیات مدیره این تشکل رسانه ای و فعال استان در خصوص تسریع در روند بررسی درخواست های جدید عضویت، کاهش فاصله زمانی این پروسه را از رویکردهای اخیر خانه مطبوعات عنوان و بیان کرد: استقبال اصحاب رسانه استان برای عضویت در خانه مطبوعات، علت اصلی اتخاذ چنین تصمیمی توسط اعضای هیات مدیره است.

اسد فلاح، همچنین با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار به کلیه همکاران و فعالان رسانه ای استان بویژه اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان، مولفان، صاحبان و ناشران کتاب از میان اعضای عضو و غیرعضو خانه مطبوعات را خاطرنشان کرد و افزود: فراخوان مربوطه منتشر شده و بزودی نتایج آن که با استقبال فعالان رسانه ای دوستدار کتاب همراه بوده است، اعلام خواهد شد.

وی، انتشار فراخوان طراحی پوستر دو رویداد مهم و آینده «جشنواره» و «نمایشگاه» استان را حاصل پیگیری و تحقق برنامه «مشارکت محور» خانه مطبوعات با اعضای عضو این تشکل رسانه ای عنوان کرد و یادآور شد: به صاحبان پنج طرح منتخب و برگزیده، از سوی خانه مطبوعات آذربایجان شرقی جوایز و لوح افتخار اهدا خواهد شد.

رئیس خانه مطبوعات استان، در پایان برگزاری دوره های آموزشی را حایزاهمیت دانست و یادآور شد: علاوه بر پیگیری مقدمات برگزاری دوره های آموزشی تخصصی متعدد، علاقمندیم کارگاه های آموزشی با سرفصل های اقتصاد رسانه و بازاریابی رسانه را نیز به همت کمیته آموزش خانه مطبوعات استان و بصورت رایگان برای اعضای عضو، برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها