خبرهای داغ:
حجت الاسلام برگی:

دوران دفاع مقدس ما با دستان خالی مقابل دنیا ایستادیم

حجت الاسلام رسول برگی گفت: در دوران دفاع مقدس ما با دستان خالی در برابر کل دنیا ایستادگی کردیم.
کد خبر: ۹۰۴۳۱۷۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام رسول برگی در مراسم یادواره شهید اسماعیل سلامت بخش و شهدای منطقه ابوذر ارومیه، اظهار کرد: خداوند به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران را عزت و عظمت بخشیده است.

وی افزود: فراموش نمی کنیم روزگاری که در بحبوحه جنگ دشمنان ما را تحریم کرده بودند و ما هشت سال بدون توانایی خرید جزئی ترین مایحتاج نظامی مثل سیم خاردار جنگ را اداره کردیم.

این مسئول تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ما با دستان خالی در برابر کل دنیا ایستادگی کردیم و تسلیم نشدیم و این خیال خام دشمنان است اگر گمان کنند امروز که به حول و قوه الهی به بازدارندگی و توان مطلوبی رسیده ایم در برابر آنان تسلیم خواهیم شد.

برگی در ادامه ابراز داشت: امت اسلامی در طول تاریخ بزرگترین ضربه ها و لطمات را از مسلمانان بی تفاوت غیرسیاسی خورده است و کسانی که حضرت سید الشهدا (ع) را در کربلا تنها گذاشتند از همین مسلمانان بی تفاوت غیرسیاسی هستند.

وی در ادامه گفت: امروز هم مسلمانان بی تفاوت غیرسیاسی دست روی دست گذاشته اند و هیچ حساسیتی در برابر توطئه غرب زده ها که می خواهند ایران اسلامی را تسلیم آمریکا کنند نشان نمی دهند.

حجت الاسلام برگی افزود: روزگاری در این کشور گروهبان آمریکایی به سرهنگ ایرانی سیلی می زد که چرا با تاخیر به من احترام نظامی انجام می دهی، حالا این جریانات غرب زده می خواهند کشور را به همان دوران بازگردانند.

وی تصریح کرد: این سازشکاران دنیاپرست بی خبر از اهداف انقلاب اسلامی که مدح کدخدا می کنند هیچ بویی از مرام عاشورا نبرده اند.

برگی افزود: خدا کسانی که مقاومت این ملت مقابل امریکا را تضعیف می کنند به حق سیدالشهدا رسوا کند؛ هر چند طبیعی است که برخی به دنبال کرنش در برابر آمریکا باشند چرا که در این روزگار که مشکل بیکاری و معیشت گریبان گیر مردم شده آقازاده های اینان در آمریکا زندگی می کنند اما ملت ایران پوزه این ها را به خاک خواهد مالید.

انتهای پیام

ارسال نظرات