مسعود بصیری در کمیته مطبوعات و خبرگزاری‌ها:

رسانه‌های انقلاب اسلامی جذابیت اندیشه و تفکر را جایگزین جذابیت‌های جنسی و خشونت کردند/ در غرب آزادی بیان به معنای واقعی نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه کشورگفت: رسانه‌های انقلاب اسلامی جذابیت اندیشه و تفکر را جایگزین جذابیت‌های جنسی و خشونت متداول در غرب و قبل از انقلاب کردند.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۸۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور در شانزدهمین نشست شنبه های انقلاب اسلامی با موضوع مطبوعات که در پاتوق رسانه های انقلاب اسلامی برگزارشد در سخنانی اظهار داشت: آزادی رسانه در غرب به گونه ای است که اگر کسی خلاف سیاست های غرب برود توبیخ می شود مثال آن در زمان جنگ آمریکا و عراق، یک خبرنگاری عکس جنازه های سربازان آمریکایی را منتشر کرد که خلاف سیاست های آمریکا بود و این باعث شد که از کار بیکار بشود.

وی ادامه داد: غرب دم از نبود آزادی بیان در ایران می زند در حالی که در خود غرب آزادی بیان به معنای واقعی نیست که می توان در سیاست های رسانه ای آنها پیدا کرد.

بصیری گفت: جریان غرب رسانه های جمهوری اسلامی را فیلتر کردند به خاطر این که خلاف جریان رسانه ای به زعم خود عمل می کنند مثال آن بایکوت شبکه پرس تی وی در انگلیس و آلمان و یا محدود کردن شبکه های عرب زبان ایران در کشورهای عربی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به تفاوت وضعیت مطبوعات در قبل و بعد از انقلاب بیان داشت: بعد از انقلاب در کشور 100 هزار پایگاه خبری و 42 خبرگزاری در کشور ایجاد شده است این درحالی است که قبل انقلاب تنها یک رسانه فعال در کشور بود.

وی تاکید کرد: رسانه‌های انقلاب اسلامی جذابیت اندیشه و تفکر را جایگزین جذابیت‌های سکس و خشونت متداول در غرب و قبل از انقلاب کردند.

بصیری ادامه داد: آزادی بیان در رسانه های جمهوری اسلامی طوری است که هرشخص اگر متنی یا سخنی علیه نظام و یا رهبر نظام بر زبان بیاورد و یا قلم بزند برای آن هیچ اتفاقی نمی افتد این آزادی را در غرب نمی توانید پیدا کنید.

وی در پایان گفت: وجود رسانه صوتی و تصویری فارسی زبان تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی و عربی در تاریخ جنگ‌های روانی جهان بی سابقه است و این وضعیت بیانگر اثرگذاری پیام انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است.

ارسال نظرات