خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

مذاکره، رابطه و دیدار با سران آمریکا عین ذلت است

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: آمریکا بیش از 40 سال است که با ما دشمن است و حرف امروز و فردا نیست و این دشمنی و خباثت نیز هر روز بیشتر می شود ازاین رو مذاکره و رابطه با چنین کشوری امکان پذیر نیست
کد خبر: ۹۰۴۲۴۱۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی افزود: رئیس جمهور آمریکا هوشمندانه کارها را دنبال می کند و دیوانه نیست و البته منافع استکباری آمریکا را دیوانه وار دنبال و حمایت می کند.
وی به سیاست هوشمندانه ترامپ اشاره و بیان کرد: دولت آمریکا قصد دارد با جنگ اقتصادی علیه کشورمان بیاید که البته با وجود نیروهای ولایی و مردم ولایی با شکست روبرو خواهد شد.
حجت الاسلام رحیمی اظهارداشت: چرا الان دیگر شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست گفته نمی شود زیرا فشار دشمن بر افکار عمومی وارد شده و شعار بنیادی و اصلی ملی بر معیشت مردم تحمیل شده است.
امام جمعه هشترود ادامه داد: امروز دیگر نه چرخ هسته ای می چرخد و نه چرخ معیشت مردم اما روزی حداقل یکی از این چرخ ها می چرخید و دشمن با طراحی و نقشه به این مرحله رسید.
وی اضافه کرد: التهابات اقتصادی به تلاطم افتاده اما دشمنان باز به مقصد خود نرسیده اند زیرا در داخل افراد و کسانی نیستند که بله قربان گوی آن ها باشد.
وی با بیان اینکه  صف و آرایش امروز دشمنان در قبال کشورمان جنگ اقتصادی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با اتحاد حول محور ولایت فقیه نجات خواهند یافت .
حجت الاسلام رحیمی اظهارداشت: دشمنان سر سخت نظام علی الخصوص آمریکا از ترس اتحاد ملت ایران حول محور ولایت وسرداران جبهه و جنگ نمی توانند به کشور ما حمله کنند و اگر روزی بی خردی و کم عقلی کنند با شکست سخت مواجه خواهند شد.
وی گفت: مردم ناراضی وضع اقتصادی و معیشت هستند و ناراضی از افرادی که غرق در چپاول بیت المال هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها