خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد:

فعالیت 20 گروه در اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی در میاندوآب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال در میاندوآب 300 نفر دانش آموز خواهر و برادر در قالب 10 گروه برادر و 10 گروه خواهر در اردوهای طرح هجرت3 شرکت دارند.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۸۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

 

 

سرهنگ پاسدار جواد مولودی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، اظهار کرد: اردوهای طرح هجرت3 فرصت مناسبی را برای بروز استعدادها و توانایی های دانش آموزان فراهم کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه این اردوها همه ساله در ایام تابستان در مدارس هدف برگزار می شود، افزود: اردوهای طرح هجرت 3 با حضور پرشور و گسترده دانش آموزان بسیجی و با مشارکت سپاه و اداره آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی گفت: امسال نیز مدارس هدف اجرای طرح هجرت3 در میاندوآب مشخص شده و در قالب  این اردوها و با حضور دانش آموزان بسیجی، مرمت، بهسازی و شاداب سازی می شود.

این مسئول گفت: امسال در میاندوآب 300 نفر دانش آموز خواهر و برادر در قالب 10 گروه برادر و 10 گروه خواهر در اردوهای طرح هجرت3 شرکت دارند.

مولودی تصریح کرد: تقویت روحیه خودباوری و غنی سازی اوقات فراغت از اهداف اجرای این طرح است؛ در کنار غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، در عرصه بهسازی و زیباسازی مدارس، برنامه های فرهنگی، ورزشی و عقیدتی نیز انجام می شود.

وی گفت: در بازدیدی هم که از اجرای این طرح داشتیم، دانش آموزان باانگیزه و بانشاط در راستای اجرای این طرح و رنگ آمیزی و بهسازی مدارس تلاش می کنند.

گفتنی است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به همراه معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب و مسئولین بسیج سازندگی و دانش آموزی از اجرای اردوهای طرح هجرت 3 بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات