خبرهای داغ:
وزیر کار در یادواره شهدای شاهرود:

مردم با اعتماد به رهبری و دولت از مشکلات عبور خواهند کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز دشمنان اعتماد مردم را هدف قرار داده‌اند؛ اما ملت ایران با اعتماد به رهبری و دولت از مشکلات عبور خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۲۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی ربیعی در یادواره ۹۴ شهید شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی در اداره مرکزی این شرکت در شاهرود که با حضور مسؤولان استانی و کشوری و عموم مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما مدیون شهدا هستیم و این یادواره‌ها فقط یک مراسم نیست؛ یادواره‌ها باید اینکه چگونه زیستیم، ایستادیم و پیروز شدیم و امروز چگونه باید بایستیم تا موفق شویم، را یادمان بیاورد.
وی افزود: این یادواره بزرگ‌ترین هدفش ایستادن در جبهه‌ای دیگر است؛ اصل و اساس سعادت ملت و رسیدن به آرمان‌های انقلاب، زیر سایه ولایت حرکت کردن است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مجموعه آنچه در دوران جنگ ما را به حرکت واداشت و با وجود اینکه همه جهان علیه ملت ایران جمع شدند، ما پیروز شدیم و دشمن قطعنامه را پذیرفت و ذره‌ای از خاکمان را از دست ندادیم، امروز باید مورد بازشناسی قرار گیرد.
ربیعی بیان داشت: چیزی که به‌عنوان یک حرکت باید مدنظر قرار بگیرد، این بود که ما جنگیدیم تا یک وجب از خاکمان را از دست ندهیم.
وی ادامه داد: امروز به‌عنوان یک عضو دولت در کنار شما هستم و می‌خواهم از اعتماد بزرگی که امروز نیاز داریم، صحبت کنم. ما در یادواره‌ها مرور می‌کنیم که شهدا برای چه شهید شدند و امروز هدف شهدا را باید مرور کنیم و اگر این‌طور شود، راهکار‌هایی برای برون‌رفت از مشکلات ایران پیدا خواهیم کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما قطعاً آنچه بیش از همه داشتیم، اعتماد به امام بود و امروز در سایه اعتماد به رهبری و دولت از مشکلات عبور خواهیم کنیم.
ربیعی اضافه کرد: به‌عنوان کسی که قبل از پیروزی انقلاب در صحنه و مسؤول اطلاعات سپاه تهران و عضو شورای قرارگاه حمزه (ع) بودم، همبستگی عظیمی با خانواده‌های شهدا و رزمندگان و مردم کشور دارم و اتحاد را امروز بهترین چیز می‌دانم.
وی گفت: دشمن آنچه هدف گرفته و تحریم می‌کند، تنها اقتصاد نیست؛ آن‌ها اعتماد مردم را هدف قرار داده‌اند تا مردم را ناامید کنند و به‌طور ظریفی برنامه‌ریزی می‌کنند و می‌گویند باید کالای لوکس به ایران برود و در مردم احساس ناامیدی ایجاد شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز باید این حرکت مبهم را ببینیم و اعتماد بزرگ به رهبری و دولت را باید سامان داد و در این صورت، رشد را تجربه خواهیم کرد.
ربیعی افزود: بیکاری را با اعتماد و اتحاد برطرف خواهیم کرد و در سایه همدلی که شهدا برایمان به ارث گذاشتند، باید پیش برویم. میراث شهدا از خود گذشتن و در کنار هم بودن بود و باید آن را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: ۹۴ شهید و چهار هزار رزمنده و نخستین شهدای ما از کارگران بودند و موتور انقلاب را به حرکت درآوردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار