جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم خبر داد:

برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان خاتم

جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۰۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه هم اندیشی و هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان خاتم با حضور جانشین و جمعی از معاونت‌های ناحیه خاتم، تعدادی از پیشکسوتان در محل حوزه امام علی (ع) برگزار شد.
در این جلسه ابتدا عباس باقری جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن عرض خیر مقدم با بیان اینکه وظیفه امروز ما قدردانی از رزمندگان است گفت: رزمندگان در زمان دفاع مقدس با حفظ ارتباط و توسل به خدا و اهل بیت (ع) توانستند از میهن دفاع کنند و لذا ما نیز باید در توان خود از زحمات و مجاهدت‌های آنان تجلیل نمائیم.
باقری درادامه خاطر نشان کرد: در همین راستا در نظر داریم در هفته دفاع مقدس همایشی تحت عنوان تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان خاتم به صورت متمرکز در مرکز شهر هرات در جوار شهدای گمنام حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار نمائیم.
جانشین ناحیه خاتم در پایان نیز خواستار همکاری تمامی حوزه‌ها و دستگاه‌های اداری شد و افزود: جلسه هماهنگی با ادارات شهرستان نیز در محل فرمانداری خاتم برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات