مسئول قرارگاه جهادی دانشجویی شهید محمد بلباسی در گفتگو با «بسیج»؛

فعالیت‌های عمرانی بهداشتی قرارگاه جهادی شهید بلباسی در روستای قره ترپاق آغاز شد

با اشاره به حضور بسیجیان دانشجو این قرارگاه در مناطق محروم استان البرز گفت: فعالیت‌های عمرانی بهداشتی قرارگاه جهادی شهید بلباسی در روستای قره ترپاق آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۳۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محسن هوشمند مسئول قرارگاه جهادی دانشجویی شهید محمد بلباسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری 10 روزه ی اردوی جهادی در تابستان 97 گفت: تعداد 70 نفر برادر و خواهر دانشجوی جهادگر در عرصه های عمرانی، فرهنگی، رسانه، اقتصاد مقاومتی، رسانه، آموزش، وتخصصی و پزشکی و دامپزشکی در روستاهای قره ترپاغ، ایپک، قانلی بلاغ، حسن آباد و قزلو به فعالیت پرداخته اند. 

فعالیت‌های عمرانی بهداشتی قرارگاه جهادی شهید بلباسی در روستای قره ترپاق آغاز شد

وی در ادامه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مستضعفین ولی نعمت ما هستند بیان کرد: با الگو برداری از سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره)  بر آن شدیم تا خدمت کوچکی به این قشر از مردمان انقلابی کرده باشیم و بتوانیم انقلاب و اسلام را در جمهوری اسلامی ایران بسط و گسترش دهیم و بتوانیم تفکر انقلاب اسلامی را تبیین کنیم. 

مسئول قرارگاه جهادی دانشجویی شهید محمد بلباسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرجگفت: متخصصین بسیجی ما با مراکز بهداشت و خانه‌های بهداشت منطقه در حال همکاری هستند.

وی تصریح کرد: بحث پایش سلامت را به صورت خانه به خانه در حال پیگیری هستیم و چک دارویی از لحاظ مصرف دارویی خانوار به صورت دقیق کنترل می‌شود.

لازم به ذکر است ، دکتر محمد حسن برهانی فر ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و هیئت همراه و حسن صیاد جانشین محترم ناحیه بسیج دانشجویی و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز از عرصه های فعالیت قرارگاه جهادی دانشجویی شهید بلباسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج روز گذشته بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها