خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و نظارت بر تشکل‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان:

پشتوانه اقتصاد ایران قوی و محکم است/برگزاری 17 همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و نظارت بر تشکل‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور با اشاره به اینکه پشتوانه اقتصاد ایران قوی و محکم است، گفت: برخی از صنایع ایران به دنبال رقابت با محصولات مشابه خارجی هستند و کشوری با چنین منابع عظیم به هیچ وجه پشتوانه اقتصاد پوچی ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۱۵۶۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

پشتوانه اقتصاد ایران قوی و محکم است/برگزاری 17 همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مجید ارغنده پور امروز در سومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان اظهار داشت: دین مبین اسلام حدود 1400 سال است که تاکید بر حق الناس دارد و احقاق این حق دستور خداوند و پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) است.

وی بیان داشت: در سطح ملی 17 دوره همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان تشکیل شده است که در اولین همایش 32 شرکت متقاضی بودند و در سال گذشته 893 شرکت مدعی حضور داشتند که 132 شرکت برگزیده و انتخاب شدند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و نظارت بر تشکل‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور با اشاره به اینکه پشتوانه اقتصاد ایران قوی و محکم است، بیان داشت: برخی از صنایع ایران از جمله پتروشیمی، دارو، صنعت فولاد، مواد غذایی و... به دنبال رقابت با محصولات مشابه خارجی هستند و کشوری با چنین منابع عظیم به هیچ وجه پشتوانه اقتصاد پوچی ندارد.

وی تصریح کرد: در ارزیابی شرکت ها برای این همایش ها مقولاتی همچون، کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ارغنده پور التهابات اخیر ارز و طلا را مورد اشاره قرار داد و افزود: با تمام مشکلاتی که وجود دارد نظارت ویژه‌‌ای بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی و اولویت دارد مردم می‌شود و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تلاش شده است تا فشار روانی ناشی از افزایش نرخ ارز را از روی کارخانه ها و صنایع برداریم و در این زمینه دولت همه تلاش خود را انجام می‌دهد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و نظارت بر تشکل‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور با بیان اینکه دست یاری به سوی مردم عزیز دراز می‌کنیم، عنوان کرد: برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی دست همه مردم و تشکل‌های مردمی را به گرمی می‌فشاریم.

در پایان این همایش از شرکت‌های برتر و برگزیده با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات