فرمانده سپاه استان البرز :

ولایت‌مداری و بصیرت داشتن ملت ایران از عوامل شکست دشمنان است

فرمانده سپاه استان البرز ولایت‌مداری و بصیرت داشتن ملت ایران را از دیگر عوامل شکست دشمنان ملت ایران برشمرد و گفت : تا زمانی که این مهم در جامعه ما حاکم باشد دشمنان خوار و ذلیل بوده و مهم‌ترین پیام و وصیت شهیدان پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۷۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در اولین یادواره شهدای منطقه رجایی شهر کرج که با همت ستاد یادواره شهدای رجایی شهر، حوزه بسیج  219 شهید معارف وند و 221 شهید کیانپور برگزار شد ، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا کم‌ترین کاری است که در قبال آن‌ها باید انجام داده شود و این رسالتی خطیر و حساس بر گردن ماست که نباید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ شود.

ولایت‌مداری و بصیرت داشتن ملت ایران از عوامل شکست دشمنان است

فرمانده سپاه استان البرز گفت : ملت ایران راه شهدارا ادامه خواهند داد مردم ایران همیشه و هرجا یاد شهدا را گرامی میدارند و این باعث میشود که همیشه پیروز و با اقتدار باشند .

وی افرود: نقش رنگین رسانه و فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری یادواره‌های شهدا غیرقابل چشم‌پوشی است و این یک وظیفه عبادی و معنوی بوده که انتظار می‌رود فعالان فضای مجازی در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی این فراخوان را به صورت گسترده منتشر کنند.

سردار مولایی در ادامه افزود : شهدای ما در جبهه های حق علیه باطل معجزه آفریدند ، در زمان جنگ عراق توانایی با بازی داشت ،  ولی شهدای ما و مردم ولایت مدار کمر دشمن راشکست و پیروز شد .

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ولایت‌مداری و بصیرت داشتن ملت ایران را از دیگر عوامل شکست دشمنان ملت ایران برشمرد و گفت : تا زمانی که این مهم در جامعه ما حاکم باشد دشمنان خوار و ذلیل بوده و مهم‌ترین پیام و وصیت شهیدان پیروی از ولایت فقیه است.

سردار مولایی تصریح کرد : چرا آمریکا از ملت ایران عصبانی است برای اینکه ملت ایران با اقتدار ایستادگی میکند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند ، وی در ادامه افزود : آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر .

وی با بیان اینکه نمی‌توان رشادت‌ها و پای مردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را فراموش کرد تاکید کرد: این دوران به عنوان فصلی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده و بیداری اسلامی نیز مرهون حماسه بزرگ دفاع مقدس است و  فرهنگ غنی و انسان‌ساز ایثارگری بی‌شک یکی از عوامل مؤثر در پیشبرد اهداف کشور است.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد : ما اگر راه شهدا را ادامه بدهیم همیشه و هرجا پیروز و با اقتدار هستیم شهدای ما روحیه بالای ایثارگری وشهادت طلبی را به کل جهان آموختند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها