خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی نقده خبر داد

راه اندازی 4 گروه جهادی در نقده

مسئول بسیج دانشجویی نقده از راه اندازی 4 گروه جهادی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۴۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

 

عسگر بدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال اردو‌های جهادی در قالب ۴ گروه جهادی در عرصه‌های عمرانی، سلامت، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم شهرستان نقده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت جهادگران درعرصه عمرانی تصریح کرد: درعرصه عمرانی که از ۲ مرداد ماه شروع بکار کرده است، بازسازی و مرمت خانه‌های محروم و حاشیه نشین روستا‌های اطراف در اولویت برنامه‌های جهادگران در این زمینه است.

مسئول بسیج دانشجویی نقده افزود: فعالیت جهادگران در زمینه سلامت از ۱۳ مرداد تا ۲۳ مرداد خواهد بود و نفرات شرکت کننده در این بخش که تماما از دانشکده پرستاری شهرستان نقده می‌باشد در روستای بیگم قلعه فعالیت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: حیطه آموزش عمومی سلامت با تاکید بر پیشگیری تلاش دارد تا با ارائه آموزش‌های لازم به مردم به ارتقای فرهنگ سلامت و مقوله اجتماعی شدن سلامت تاکید کند و مردم بیشتر بر سلامت خود توجه نشان دهند.

این مسئول با اشاره به فعالیت در بخش آموزشی و فرهنگی که خواهران جهادگر بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: سال قبل در این زمینه به بازسازی و مرمت چندین مدرسه در دو روستا پرداخت شده بود، امسال نیز در همان مدارس به برگزاری کلاس‌های علمی و آموزشی و فرهنگی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات