در دیدار با خانواده شهدا مطرح شد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف دیدار با خانواده شهدا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمین در دیدار با خانواده شهید ابوالفضل کاظمی گفت: در حال حاضر امنیت کشور در گروی خون شهدا است و ما شرمنده شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۴۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمین،جانشین فرماندهی سپاه خمینو جمعی از پیشکسوتان بسیجی با خانواده شهید ابوالفضل کاظمی از شهدای این شهرستان دیدارکردند  تا از نزدیک با مشکلات این خانواده آشنا و به منظور رسیدگی بیشتر اقدام شود.
حجت الاسلام سید زین العابدین رضوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمین در این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا گفت: در حال حاضر امنیت کشور در گروی خون شهدا است و ما شرمنده شهدا هستیم.
وی ادامه داد: گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف دیدار با خانواده شهدا است و خانواده شهدا، ایثارگران وجانبازاننقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند و در این راستا تکریم خانواده شهدا از وظایف مسئولین و عموم افراد جامعه است.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به روایتی پیامبر اکرم(ص)، اظهارکرد: بنابر فرمایش پیامبراکرم(ص)، بالاتر از هر نیکی و یاهر کار خیری، خیر و نیکی به دیگری است تا این که فردی در راه خدا به شهادت برسد و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خیر و نیکی نیست و به همین دلیل در دوران دفاع مقدس تمام رزمندگان، آرزوی نصیب شهادت را داشتند.
وی افزود: مقام و مرتبه شهید بسیار رفیع است و جز خدا فردی نمی تواند مقام شهید را توصیف کند و امتیاز اول که به شهید داده می شود این است که با ریخته شدن اولین قطره خون، تمام گناهان وی از سوی خدا بخشیده می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمین تصریح کرد: مقام شفاعت از امتیازات دیگر شهید است که شفیع اولیاء و اطرافیان خود است به شرط این که ادامه دهنده راه شهدا باشند.
در ادامه دیدار، ضمن گفتگو با خانواده شهید، مشکلات و نیازهای آنان نیز بررسی شد.
شهید ابوالفضل کاظمی فرزند صفرعلی متولد سال 24/8/1346 از شهرستان خمین بود و با سمت بسیجی به جبهه اعزام شد، در عملیات کربلای 5(جا ه اهواز _ آبادان بر اثر ترکش خمپاره به تاریخ 1/6/1365 به فیض عظیم شهادت رسید.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات