خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مواضع سردار سلیمانی به اظهارات ترامپ در مقطع کنونی بسیار مهم بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: مواضع سردار سلیمانی به اظهارات ترامپ و دفاع از سخنان رئیس جمهور کشورمان دکتر روحانی، در رسانه های بین المللی بارتاب گسترده ای داشت که در مقطع کنونی نظام و انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۱۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به انعکاس سخنان سردار سلیمانی در رسانه‌های خارجی، اظهار داشت: بسیاری از رسانه‌های خارجی با انعکاس سخنان وی نوشتند «تهدید ایران علیه آمریکا به ویژه سردار ایرانی به قدری جدی شده که آمریکا اگر آغازگر جنگ باشد دیگر پایان دهنده آن نخواهد بود».
ویدر ادامه سیاست گذاری در امور فرهنگی جامعه را ضروری دانست و یادآوری کرد: ترویج فرهنگ های مختلف جامعه از جمله عزاداری، وقف و رانندگی باید خروجی ملموس داشته باشد.
حجت الاسلام آل هاشم با انتقاد از فرهنگ نادرست عزاداری در ایام عید غدیر و با تاکید بر اینکه عید غدیر از بزرگترین اعیاد ماست ادامه داد: این اقدام حرکت مناسبی نبوده و همه عزاداری‌ها باید بعد از عید غدیر برگزار شود.
امام جمعه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهید مدنی گفت: با توجه به نقش این شهید محراب در پیروزی انقلاب اسلامی سالگرد شهادت وی 19 شهریور در مسجد شهید مدنی تبریز برگزار می‌شود.

عصر روز گذشته جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها