خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

جنگ تحمیلی به ما یاد داد که مانعی نمی تواند جلودار ما باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: جنگ تحمیلی به ما یاد داد که هیچ مانعی نمی تواند جلودار ما باشد.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۱۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای ترکاشه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ذکر یاد و خاطره ها و مصیبت هایی که سربازان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با آنها دست و پنجه نرم می کردند پرداخت و افزود: همین جنگ تحمیلی بود که به ما یاد داد هیچ مانعی نمی تواند جلودار این نظام و انقلاب باشد و امروز جزء قدرتمندترین کشور های دنیا از لحاظ قدرت دفاعی هستیم.

وی با اشاره به گزافه گویی های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا، افزود است: ظاهرا آمریکت دستگیری افسران ارتش خود را توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه فراموش کرده است و از یاد برده که چگونه می گریستند، امروز راه اندازی ناو جنگی برای ما یک افسانه نیست و دشمن این را بداند در برابر کوچکترین تحرک بزرگترین پاسخ را نظاره گر خواهد بود.

حجت الاسلام سرایی با اشاره دسیسه های آمریکا و پرورش گروهک های تروریستی توسط این غده سرطانی، گفت: امروز چهره واقعی آمریکا روشن شده است و دنیا به این باور رسیده است که آمریکا درصدد ایجاد اخلال و نسل کُشی است.

مدیریت گروهک های تروریستی در سرتاسر جهان یکی از برنامه های آمریکاست/ نام فرودگاه ارومیه مزین به اسم شهید باکری شود

وی ادامه داد: مدیریت گروهک های تروریستی در سرتاسر جهان یکی از برنامه های آمریکاست، اما به حول قوه الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز دلاورمردی ها و رشادت های فرزندان ایران عزیز تمام توطئه های دشمن نقش بر آب می شود و هدف تقابل آمریکا با ایران همین شکست های پی در پی طی 40 سال عمر این انقلاب و صادر شدن انقلاب اسلامی به سایر ممالک است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به این موضوع که 2 هزار و یکصد شهید زیر 15 سال در کشور داریم تصریح کرد: در کجای دنیا چنین آماری هست،رزمنده 14 ساله ای که غواص شده و از اروند عبور می کند و گرمای 50 درجه و سرمای استخوان سوز را به جان می خرد، آری اخلاص، تعبد و عشق به قدرت لایزال بود که این نوجوانان را به سوی جبهه های حق علیه باطل روانه می ساخت.

این مقام مسئول در پایان به مشکلات اخیر به وجود آمده در کشور اشاره کرد و افزود: امروز مسئولین بایست جهادی حرکت کرده و مشکلات اقتصادی مردم را حل و فصل کنند، اما عده ای رمق کار کردن را ندارند، امروز بایست مطالبه کرد و مسئولانی که زندگی اشرافی دارند را کنار زد و در ذهن مردم منفور شوند.

سرایی اظهار کرد: اینکه در استان آذربایجان غربی فرودگاهش نام ندارد نشان از عدم کفایت مسئولین استانی است مگر شهید باکری یک اسطوره نبود،چرا بایست نام این شهیدی که خود را وقف اسلام و این انقلاب کرد بر سر در این فرودگاه نقش نبندد.

انتهای پیام

ارسال نظرات