خبرهای داغ:
همزمان با گرامیداشت میلاد امام رضا (ع)؛

عطر رضوی و لاله‎های شهید در دارالمومنین همدان پیچید

همزمان با گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید و استقبال مردمی از پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده عطر رضوی و لاله‌های دوران دفاع مقدس در دارالمومنین همدان پیچید.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۴۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

عطر رضوی و لاله‎های شهید در دارالمومنین همدان پیچیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) و ورود کاروان زیر سایه خورشید مراسمی با حضور مسئولین استان و شهرستان، خانواه شهدا ومردم ولایتمدار دارالمومنین همدان در میدان امامزاده عبدالله(ع) این شهر برگزار شد.

این مراسم معنوی که با استقبال از پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه عملیاتی کوشک تفحص شده‌اند حال و هوایی پرشور از عطر حرم رضوی و عطر شهدایی در فضا پیچید و دارالمومنین همدان آکنده از عشق عاشقان به ولایت و شهادت شد.

مردم همدان در استقبال پرشور از کاروان زیرسایه خورشید و میزبانی از سفیران خدام حرم رضوی و پرچم مقدس امام رضا(ع) در آستانه میلاد آن امام رئوف، عشق و اراده خود به امام رضا(ع) را متجلی کردند.

مشتاقان و دلدادگان امامت و ولایت با شور و شعف وصف نشدنی، درحالی که اشک از دیدگانشان جاری بود با هم نوایی با کاروان رضوی صلوات خاصه امام رضا(ع) را قرائت کره و در میان جسم‌های پاک شهدا و به نیابت از شهدا از راه دور به مولایشان امام رضا(ع) عرض ارادت کردند و با سوز و نیازی خالصانه مست عطر حرم رضوی شدند و عشق و علاقه خود به اهل بیت(ع) و شهدا را به منصه ظهور رساندند.

در این مراسم که خاطرات سال‌های شور و حماسه در یادها زنده شد مردم با حضور گسترده خود، ضمن تجدید میثاقی دوباره با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی قدرشناسی خود در قبال خون پاک شهیدان را نشان داده و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

در ادامه خادمین حرم انیس النفوس پرچم نورانی بارگاه مقدس امام معین الضعفا را در بین جمعیت گردانده و حاضرین سر و دیده خود را بر پرچم متبرک آستان قدس رضوی نهاده و با بوسه بر پرچم سبز رضوی، خاک پای شمس‌الشموس را توتیای چشم دل و جان خود کرده و از بسته‌های متبرک رضوی بهره جستند.

با مدیحه‌سرایی خادمین غریب الغربا، کبوتر دل عاشقان امام مهربانی‌ها بهانه‌کنان به سوی مشهد الرضا پر کشیده و ملتمسانه حاجت خود را از عصمت هشتم طلب کردند.

گفتنی است؛ پیکر مطهر این دو شهید والامقام جهت انجام عملیات شناسایی هویت، به ستاد معراج شهدای مرکز در تهران منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات