خبرهای داغ:
به‌مناسبت دهه کرامت انجام شد؛

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در ملایر

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از اجرای بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان طی دهه کرامت در اماکن ورزشی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۶۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در ملایرفرشته امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: هیئت‌های ورزش‌های همگانی، ورزش‌های توپی و غیر توپی در دهه کرامت سال جاری خوش درخشیدند.

وی افزود: با همکاری و هماهنگی‌های لازم با اداره ورزش وجوانان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوع و شاد کردند که در نوع خود بی‌نظیر بود .

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از اجرای بیش از 10 برنامه فرهنگی و رزشی ویژه بانوان طی دهه کرامت در اماکن ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌های این دهه، برنامه‌های فرهنگی ورزشی چون برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی در رشته‌های ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک و ... است.

وی یادآور شد: مسابقات ورزشی در رشته‌های همگانی، فوتسال، بسکتبال، بدمینتون و... شور و شوق خاصی را در بین بانوان این شهرستان به وجود آورده و با حضور گرم خود در این برنامه‌ها این دهه پر خیر و برکت را گرامی داشتند.

 

ارسال نظرات