خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اذعان کرد:

اهمیت تربیت اسلامی دختران در جهت دستیابی به جامعه پویا

وارثی گفت: مهمترین محور رسیدن به جامعه پویا که کمترین ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را داشته باشد پرورش دخترانی با تربیت اسلامی و علمی است
کد خبر: ۹۰۳۸۹۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در همایشی که به مناسبت روز دختر برگزار شد،بیان کرد: هدف از تربیت دختران پرورش باورهای دینی و آشنا کردن آنان با فنون و شیوه های زندگی مانند شیوه همسرداری، فرزند پروری، تعامل و معاشرت مبتنی بر منطق و عقل با جامعه اطراف خود می باشد.
وی گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری باید به تربیت دختران اهمیت داد زیرا گستره فعالیت زنان در جامعه در همه امور فردی و اجتماعی غیر قابل انکار است و از طرفی نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند که این امر به تنهایی نکته مهمی است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: یکی از نقش‌های مهم زنان در زندگی مشترک که منشأ بسیاری از آثار موثر و سودمند است همسرداری وی می باشد.
وارثی عنوان کرد: دومین نقش زن، نقش مادرانه وی می باشد که با پرورش فرزندان سالم و ایجاد آرامش‌ در منزل، موجب می شود جامعه با کمترین میزان آسیب‌های اجتماعی مواجه ‌شود.
وی افزود: مهمترین محور رسیدن به جامعه پویا که کمترین ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را داشته باشد پرورش دخترانی با تربیت اسلامی و علمی است.
وی ضمن اشاره به تربیت اقتصادی دختران یادآور شد: باید به تربیت اقتصادی دختران توجه شود تا آنها با روحیه قناعت و صرفه جویی رشد یافته و بتوانند مدیریت اقتصادی خانواده را به عهده گیرند.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: خانه اولین مرکز و کانون فرهنگی و اخلاق است که مادر با صیانت از ارزش‌های جامعه آن را مدیریت کرده و با تربیت اقتصادی فرزندان، می تواند بر امور معیشتی اثرگذار باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار