به مناسبت درگذشت حاج حسین میرجهانی:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان پیام تسلیت صادر نمود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان به مناسبت درگذشت حاج حسین میرجهانی (عمو حسین) پیام تسلیت صادر نمود.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۸۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در پیامی تاکید کرد: حاج حسین میرجهانی با ایستادگی و پایداری تمام، مصداق «لاخوف علیهم و لا یحزنون» بود و با شعار‌ها و رجز‌های روح بخش برخاسته از حنجر انقلابی‌اش، در روز‌های داغ و سرنوشت ساز انقلاب، تاثیر مهّمی در ارتقاء انگیزه و روحیه رزمندگان داشت.
حاج حسین میرجهانی مصداق «لاخوف علیهم و لا یحزنون» بود.
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در پیامی تاکید کرد: حاج حسین میرجهانی با ایستادگی و پایداری تمام و عملکرد انقلابی و ولایی خود، مصداق «لاخوف علیهم و لا یحزنون» بود و با شعار‌ها و رجز‌های روح بخش برخاسته از حنجر انقلابی‌اش، در روز‌های داغ و سرنوشت ساز انقلاب و دفاع مقدس، تاثیر مهّمی در ارتقاء انگیزه و روحیه رزمندگان جبهه جنوب، غرب و لبنان داشت.
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان، به مناسبت درگذشت رزمنده مجاهد و بسیجی پیشکسوت حاج حسین میرجهانی پیام تسلیتی صادر کرده که متن آن در ادامه می‌آید.
«انا لله و انا الیه راجعون»
بسیج یعنی خیل میلیونی انسان‌های عاشق و مردان و زنان وارسته و آزاد اندیش که در لبیک به امر ولیّ زمان خویش، بدون هیچ چشم داشت مادی، برای کسب رضایت الله (جل جلاله) به میدان آمده و ارزنده‌ترین گوهر وجودی، یعنی جان خود را در طبق اخلاص، هدیه حضرت دوست (جلت عظمته) می‌نمایند.
بسیجیانی که در نبرد با ظالمان تا بن دندان مسلح، با ایمان به ذات لایزالی و روحیه و انگیزه والای معنوی، مایه عزت و افتخار مستضعفان عالم گشتند.
فقید سعید حاج حسین میرجهانی این پیر و پیشکسوت بسیجی در زمره مجاهدان عاشقی بود که در قیام آتش و خون با حضور در انبوه باران مهیب گلوله‌های استکبار، با ایستادگی و پایداری تمام، مصداق «لاخوف علیهم و لا یحزنون» بود و با شعار‌ها و رجز‌های روح بخش برخاسته از حنجر انقلابی‌اش، در روز‌های داغ و سرنوشت ساز انقلاب، تاثیر مهّمی در ارتقاء انگیزه و روحیه رزمندگان داشت.
اینجانب در گذشت جانسوز، حاج حسین میرجهانی (عمو حسین) را به مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله)، خانواده ایشان و همچنین رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و عموم بسیجیان و ملت شهید پرور شهرستان اردکان تسلیت می‌گویم و برای آن بسیجی ورزمنده عزیز، علو درجات را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظرات