خبرهای داغ:
رئیس اداره بهزیستی مرند خبر داد

جشنواره «نه به اعتیاد» در مرند برگزار می شود

رئیس اداره بهزیستی مرند در شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «نه به اعتیاد» در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۳۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدزاده گفت: هزار و ۷۲۰ نفر زن بدسرپرست خانوار ثبت شدند تا در ماه‌های آینده نسبت به پرداخت یارانه آن‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل افزایش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی این است که در آن جامعه هم افزایی کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌های انسانی در هر جامعه مثل شعرا و هنرمندان، در ایجاد همبستگی اجتماعی نقش مهمی دارند که در بحران‌ها ایجاد ثبات می‌کنند.

محمدزاده افزود: پیشنهاد می‌کنیم جشنواره فرهنگی هنری با موضوع «نه به اعتیاد» در شهرستان مرند با هماهنگی تمامی دستگاه‌ها در موضوعات شعر، نقاشی، کاریکاتور و دیگر رشته‌ها برگزار شود.

 اباذر کاظمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرند  نیز برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان و اولیا و مربیان در برخی مدارس شهری و روستایی، برپایی نمایشگاه دائمی با موضوع مواد مخدر، حضور کارشناسان نیروی انتظامی در پایگاه‌های تابستانی، برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی و حضور کارشناسان مبارزه با مواد مخدر در مراکز فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات این اداره برشمرد.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان مرند نیز عنوان کرد: نقش اشتغال در کاهش اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر بسیار دارای اهمیت است.

نصیری ادامه داد: برای کاهش میزان اعتیاد و اجرای عملی پیشگیری از گرایش به مواد مخدر بید به ایجاد فرصت‌های شغلی توجه کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها