خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو:

زمینه های نشاط و شادابی مردم را باید فراهم کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو گفت: زمینه های نشاط و شادابی مردم به ویژه نسل جوان را باید فراهم کرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۱۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، موسی عطاری در جشنواره فرهنگی ورزشی و بازی های بومی و محلی که در اردوگاه ماکو برگزار شد، با تأکید بر لزوم جایگزینی این ورزش‌ها با بازی‌های فضای مجازی خاطرنشان کرد: این بازی‌ها، بخشی از هویت ملی مردم شهرستان هستند و امیدواریم خانواده‌ها با توجه به بازی‌های محلی و ورزش‌های کم‌ هزینه از کم‌ تحرکی و چاقی مضر کودکان و نوجوانان جلوگیری کنند.

وی ایجاد نشاط و شادی در بین جوانان و نوجوانان و توجه به امر ورزش و سلامتی را یکی از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو افزود: سپاه در مناسبت های مختلف طی طول سال چنین جشنواره هایی را در شهرهای و روستاهای مختلف منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد کرد.

این مسئول بازی های بومی را زمینه ساز ایجاد نشاط در فضای باز برای تقابل فرهنگ ها دانست و افزود: با تداوم برگزاری این جشنواره ها گام بزرگی در جهت توسعه و معرفی بازی های بومی برداشته می شود.

 وی همچنین بر لزوم تقویت روحیه همکاری بین بسیجیان اشاره کرد و افزود: این جشنواره در کنار انتقال فرهنگ شادی صحیح و درست، وظیفه تقویت بنیه انقلابی بسیجیان را دارد.

 شایان ذکر است، بازی های طناب کشی، هفت سنگ، والیبال، گونی، و تئاتر در این جشنواره برگزار شد که در پایان از ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که مقام آور مسابقات بودند تجلیل گردید.

انتهای پیام

ارسال نظرات