خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

محافاظه کاری برخی مسئولین بزرگترین ضربه را به انقلاب می زند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: محافاظه کاری برخی مسئولین بزرگترین ضربه را به انقلاب می زند.
کد خبر: ۹۰۳۷۸۴۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

 

جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: محفاظه کاری برخی مسئولین بزرگترین ضربه را به انقلاب می زند بنابراین باید هوشمندانه در مقابل انحرافات و کج روی ها ایستاد.

وی با بیان اینکه هرجا ما آسیب می بینیم اشکال در انجام وظایف و رسالت ما در قبال نظام است، افزود: اگر به رسالت خود عمل نکنیم دشمن به اهداف خود دست می یابد.

این مسئول با اشاره به هجمه های دشمنان به نهادها و مجموعه های وابسته به نظام و ولایت، گفت: نهادهایی همچون سپاه و شورای نگهبان و… حافظ و پاسدار نظام و انقلاب هستند و لذا دشمنان هجمه به آنها را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه شورای نگهبان باید سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان باشد، تصریح کرد: نظام و انقلاب باید در اولویت بوده و به این جایگاه خطیر توجه داشته باشیم.

مولودی با بیان اینکه بزرگترین آسیب که در بعد داخلی به انقلاب وارد می شود، از محافظه کاری برخی مسئولین ناشی می شود، تصریح کرد: اگر حتی در ساده ترین عضو نیز به جای روحیه انقلابی، محافظه کاری حاکم شود، آسیب می بینیم و لذا باید محکم و قاطع برای دفاع از آرمان های انقلاب ایستاد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، در دنیا دشمن دارد و باید به این موضوع باور داشته باشیم، اظهار کرد: کسانی که می گویند دشمن نداریم از آنها می پرسیم که اگر دشمن نداریم پس این فتنه انگیزی ها برای چیست؟

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان با فتنه انگیزی ها، اصل نظام را نشانه گرفته اند، گفت: متاسفانه عده ای هنوز باور ندارند که این انقلاب در بعد داخلی و خارجی دشمن دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات