تلاش فرمانداری بهشهر در ایجاد آبادانی

فرماندار بهشهر : قول می دهم فرمانداری ، روسای ادارات و کارگروهای اجرایی با هماهنگی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان و شورای روستا ها نقطه به نقطه وارد شویم و تا رفع محرمیت زدایی و ایجاد آبادانی تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۸۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه شورای اداری رفع مشکلات و آبادانی روستاهای هزار جریب با حضور فرماندار , روسای ادارات و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلای در بهشهر برگزار شد.

در این جلسه خنجری فرماندار شهرستان بهشهر گفت : قول می دهم فرمانداری ، روسای ادارات و کارگروهای اجرایی با هماهنگی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان و شورای روستا ها نقطه به نقطه وارد شویم و تا رفع محرمیت زدایی و ایجاد آبادانی تلاش خواهیم کرد.

سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان بهشهر درباره روند برگزاری و نتیجه نهایی جلسات گفت: همه اعضا قول مساعد دادند در رفع محرمیت و ایجاد آبادانی روستاهای هزار جریب بهشهر در عرصه های خدمات عمرانی،بهداشت، سلامتی و فرهنگی اقدامات عملی انجام دهند .

آهنگران جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی کربلای سپاه مازندران درباره اقدامات این قرارگاه در روستاهای هزار جریب گفت: قرارگاه در موضوع پیشرفت و آبادانی روستاهای هزار جریب چندین محور را مورد بررسی و برنامه ریزی قرار داده است .

وی افزود : در حوزه عمرانی یکسری زیر ساخت های حیاتی از قبیل توسعه و بهبود آب شرب و آب کشاورزی ،احداث راهای دسترسی به داخل بافت های روستا و کشاورزی که مواردی در سال 96 انجام شده است که بخش های باقی مانده در سال 97 انجام خواهد شد .

آهنگران ادامه داد , در حوزه اشتغال زایی آموزش های لازم به کشاورزان در مشاغل متعدد مرتبط و در امر بهروری و افزایش سطح کشت و محصول،بوم گردی ، صنایع دستی و گیاهان دارویی ارائه شده که با ایجاد حلقه های شبکه مردمی برنامه ریزی گام به گام به سمت پیشبرد اهداف اشتغال زایی پیش می روند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها