رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری

کمک 50 درصدی میراث فرهنگی در توسعه مناطق گردشگرپذیر لرستان

رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: هر چه قدر که استانداری برای جاذبه‌های گردشگری لرستان مانند آبشار بیشه کمک کند، سازمان میراث فرهنگی نیز به همان میزان اعتبار درنظر خواهد گرفت تا امکانات مناسب متناسب با این زیبایی‌ها ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۷۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی اصغر مونسان  امروز در جریان بازدید از آبشار بیشه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از همه هموطنان دعوت می‌کنیم در ایام گرم سال از آبشار بیشه با آب و هوای مناسب بازدید کرده و از این فضای زیبا لذت ببرند.

وی   افزود: پس از این بازدید از آبشار بیشه اعتبارات و برنامه‌ریزی‌های لازم را در نظر خواهیم گرفت تا این محل به عنوان یک قطب گردشگری شناخته شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: غرب کشور دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار خوبی است که از جمله آنها می‌توان به آبشار بیشه و دریاچه گهر در لرستان اشاره کرد.

مونسان با اشاره به سازمان کمک 50 درصدی میراث فرهنگی در توسعه مناطق گردشگرپذیر لرستان، بیان داشت: هر چه قدر که استانداری برای جاذبه‌های گردشگری لرستان مانند آبشار بیشه کمک کند، سازمان میراث فرهنگی نیز به همان میزان اعتبار درنظر خواهد گرفت تا امکانات مناسب متناسب با این زیبایی‌ها ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم بخش‌های غیردولتی نیز باید در  بوم‌گردی فعال شده و جوامع محلی باید در مناطق گردشگرپذیر حضور یافته و سرمایه‌گذاری کنند.

 معاون رئیس جمهور اظهار داشت: برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده و در اختیار افراد متقاضی در این حوزه قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات