خبرهای داغ:

آیین بزرگداشت فعالان عرصه عفاف و حجاب کشور برگزار شد

آیین بزرگداشت فعالان عرصه عفاف و حجاب به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، عصر امروز هم‌زمان با آخرین روز هفته عفاف و حجاب در تالار رودکی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۷۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، آیین بزرگداشت فعالان عرصه عفاف و حجاب به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، عصر امروز همزمان با آخرین روز هفته عفاف و حجاب در تالار رودکی تهران برگزار شد.

مرضیه زارع ریاست هیات داوران مسابقه طرح برتر عفاف و حجاب که در بخش عفاف وحجاب بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد، در این همایش اظهار کرد: پوشاک یکی از نیازهای اولیه فرد در اجتماع است و نظام زنده اطلاع رسانی فرهنگ یک کشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف ایرانی و اسلامی با طراحی مناسب لباس برای تعمیق و تثبیت مبانی عفاف و حجاب تلاش می کنیم، افزود: در ابتدای دوران اسلامی احترام به طبیعت و جلوگیری از صدمه زدن به طبیعت همواره مورد توجه بوده است و لازم است این فرهنگ حفظ شود؛ در مسابقه ای که ماه مبارک رمضان در بخش عفاف وحجاب نمایشگاه قرآن برگزار شد، این مهم را مورد توجه قرار دادیم.

زارع اضافه کرد: آثار منتخب این مسابقه از چادرهای مشکی مستعمل تهیه شده است و امیدواریم در سایر نمایشگاه ها بتوانیم این راهبرد را ادامه دهیم.

در انتهای مراسم از فعالان عرصه عفاف و حجاب با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

در بخش برترین غرفه بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نرگس رحیمی از برند نرسا حائز رتبه نخست شد.

غرفه حجاب الزهرا از شهرری و غرفه حجاب شهرکرد نیز به عنوان برترین غرفه های نمایشگاه  تقدیر شدند.

لیلا بوستانی در بخش لباس کودک و نوجوان با برند چین چینی حائز رتبه برتر شد.

در بخش دانشگاهی از ایده تا اجرا که به صورت مسابقه طراحی محصولات عفاف و حجاب در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد،
گروه سه نفره رزا باقری کیا، شادی احمدی و ماندانا شیرعلی حائز رتبه برتر شدند این گروه موفق شدند در عرض 3 ساعت ایده پردازی، طراحی و اجرای طرح را در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن انجام دهند.

مریم کریمی، سارا نارویی و رقیه پاشایی حائز رتبه دوم شدند و مهدیه شهبازی، مریم یوسف زاده و هانیه نوروزی رتبه سوم را کسب کردند.

 

ارسال نظرات