به همت حوزه بسیج 220 حضرت هاجر(س) ؛

جشن میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر برگزار شد

به همت حوزه بسیج 220 حضرت هاجر(س) جشن میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر در پارک ایرانی رجایی شهر کرج برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۳۶۸۰۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه بسیج 220 حضرت هاجر(س) جشن میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر در پارک ایرانی رجایی شهر کرج برگزار شد .

فرمانده حوزه بسیج 220 حضرت هاجر(س)  در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج به ویژگی‌های این بانوی بزرگ اسلام پرداخت و ولایت‌مداری را  بارزترین ویژگی حضرت معصومه(س)  دانست و اظهار داشت : هیچ بانویی به حضرت فاطمه معصومه (س)، بعد از حضرت زهرا سلام الله علیها از نظر گستردگی شفاعت نمیرسد.

وی در ادامه به خصوصیات و فضایلی كه باعث عظمت و درخشش او در میان دیگر امامزادگان شده است اشاره کرد و گفت: او ماه تابانی است كه از برج امامت طلوع كرده در آغوش امامت تربیت یافته، قنداقه امامت را نیز در دامن خود پرورش داده است زیرا او دختر امام، خواهر امام و عمه امام است. همه نیاكان او مشعلداران امامت، پرچمداران هدایت، اسوههای فضیلت و استوانههای ولایتند. و مادر بزرگوارش از بانوان با فضیلت و از اسوههای تقوا و شرافت و از زنان كم‌نظیر تاریخ بشریت است.


فرمانده حوزه بسیج 220 حضرت هاجر(س) در پایان خاطر نشان کرد : تأثیر شخصیت پدر و مادر در روح و جسم فرزندان را نمیتوان انكار كرد این ویژگی در وجود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز بروز یافت و از هر دو طرف فضایلی را به ارث برد و میتوان راز برتری آن حضرت بر دیگر فرزندان موسی بن جعفر علیه السّلام را در همین نكته یافت. البته این نمیتواند به معنای تأثیر نداشتن تلاش و كوشش آن حضرت در این راه باشد بلكه علاوه بر همه شایستگیهای فردی كه در وجود خویش به وجود آورده بود از این عوامل نیز به عنوان مكمل و پشتوانه ترقی و تكامل معنوی اخلاقی و علمی سود می برد.

این مراسم با برگزاری مسابقه‌ها و برنامه های متنوع فرهنگی، ایجاد غرفه کتابهای ملی مذهبی، طرح عکس رایگان و پذیرایی از میهمانان، توانست ارتباط گرمی با مردم برقرار کند.

 

 

خبرنگار بسیجی : بهرامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها