مسئول بسیج دانشجویی استان یزد خبر داد:

اعزام 700 دانشجوی یزدی در قالب ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به شرکت ۲۳۰ دانشجوی یزدی در طرح ولایت گفت: ۷۰۰ دانشجوی یزدی در قالب ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۱۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید حسین راسخی در دیدار با اصحاب رسانه استان یزد از اجرای طرح ولایت دانشجویی با عنوان خط امام در دو سطح کشوری و استانی خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح توانمند سازی دانشجویان بسیجی در زمینه انجام کار‌های تشکیلاتی، تربیت نیروی توانمند در طراز انقلاب اسلامی و تثبیت مبانی اندیشه اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به برگزاری دهمین دوره طرح ولایت در استان یزد گفت: در این دوره ۲۳۰ دانشجوی استان شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به شرکت ۴۰ دانشجوی یزدی در طرح ولایت کشوری در مشهد مقدس افزود: این در حالی است که از استان‌های دیگر تنها ۱۰ تا ۱۵ دانشجو شرکت دارند و این مطلب گواه ظرفیت بالای دانشجویان یزدی است.

راسخی در ادامه از اعزام ۷۰۰ دانشجوی یزدی در قالب ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد و به تشریح اهداف آن پرداخت و گفت: کمک به محرومین، حل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و ارتقاء سطح بهداشتی از مهمترین اهداف حضور دانشجویان جهادی در مناطق محروم است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در تبیین نقش بسیج دانشجویی در مسائل سیاسی و اقتصادی هم اظهار داشت: با توجه به خلأ و نیاز شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این شورا در سال ۱۳۹۰ در سطح کشور شکل گرفت و کار بررسی موضوعات سیاسی در سطح جامعه و انتقال آن به مسئولان امر و ارائه راهکار را در دستور کار خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دو قرارگاه "شهید احمدی روشن"و"شهید طهرانی مقدم" در راستای گفتمان سازی علمی و تخصصی مشکلات جامعه فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان از برگزاری طرح ولایت دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های استان یزد در سال‌های آتی خبر داد.
ارسال نظرات