خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

امنیت روانی در جامعه از آثار حجاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: حکم پوشش و حجاب برای بانوان جامعه اسلامی مایه ایجاد آرامش روحی و روانی جامعه و تربیت افکار و اندیشه های سالم و پاک می شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۲۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

 

 

حجت الاسلام حیدر کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: فکر و اندیشه یکی از مهمترین شاخصه های بندگی و انسان کامل است که حرکت زندگی انسان را جهت دهی و هدف گذاری می کند و اسلام دینی است که انسان را به تفکر و تعقل در خود ، زندگی و آخرت و فرجام شناسی دعوت می کند و آنچه را دستور داده و تشریع فرموده را کاملاٌ مطابق عقل و خرد انسان می داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، گفت: انسانی به فرمایش و دستورات الهی می رسد که از تفکر و عقل سلیم برخوردار باشد و این عقل سلیم نیاز به مقدماتی دارد که دین مبین اسلام آن ها را تشریع کرده است.

کوثری تصریح کرد: حکم پوشش و حجاب برای بانوان جامعه اسلامی، حکمی است که برای ایجاد آرامش روحی و روانی جامعه و تربیت افکار و اندیشه های سالم و پاک برای درک هر چه بهتر دستورات الهی و رسیدن به فهم جایگاه انسان که اشرف مخلوقات جای گرفته است، می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: جامعه انسانی هم چنان که در مادیات پیشرفت می کند باید در مسائل روحی و معنوی نیز پیشرفت کند و خود را از شبیه کردن به حیوانات دور کند و به درجات عقلی و معنوی در شأن خود برسد.

وی افزود: حجاب و پوشش، عملی انسانی و دینی است که انسان را از حیوانیت و غرایز کم ارزش، به شرافتی الهی می رساند و حیا و عفت عمومی و درک متقابل زن و مرد از همدیگر؛ باعث تحکیم خانواده می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات