خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

اندلس کردن ایران یکی از اهداف دشمنان است

امام جمعه میاندوآب گفت: اندلس را با بی حجابی از بین بردند و اگر زمانی در کشوری فرهنگ حجاب نباشد، در آنجا بی غیرتی حاکم می شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۱۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در همایش ملی حجاب و عفاف در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به نقشه های شوم و توطئه های دشمنان برای مقابله با فرهنگ حجاب و عفاف، اظهار کرد: دشمن بر روی این موضوع برنامه ریزی کرده و می خواهد اهداف خود را عملی سازد و باید هوشیار بود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به موضوع اندلس یا همان اسپانیای کنونی، افزود: اندلس مسلمان بود که دشمنان اسلام برای از بین بردن اسلام در آن نقشه کشیده و اندلس را از بین بردند.

وی با بیان اینکه ابتذال فرهنگی و اختلاف افکنی توطئه دشمنان اسلام برای نابود ساختن اندلس بود، گفت: دشمنان اسلام برای عملی کردن اهداف خود در اندلس، به هفت راهکار رسیدند که دو مورد از آنها ابتذال فرهنگی و اختلاف افکنی بود.

حسن زاده با تاکید بر اینکه فرهنگ حجاب و عفاف مانع از ترویج فساد و ابتذال است، تصریح کرد: آنها روی این موضوع کار کردند که اگر حجاب را از بین ببرند، شهوت رانی افزایش یافته و در نتیجه خود به خود به اهداف خود می رسند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه حجاب هم برای آقایان است و هم برای بانوان، اظهار کرد: اندلس را با بی حجابی از بین بردند و اگر زمانی در کشوری فرهنگ حجاب نباشد، در آنجا بی غیرتی حاکم شده و در نتیجه دشمنان به راحتی به اهداف خود دست می یابند.

وی با تاکید بر اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، افزود: بانوان ایران اسلامی باید حجاب فاطمی و زینبی داشته باشند و حجاب ارزش ماست و محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و بانوان عفیف و ارزشمند از حجاب خود دفاع می کنند.

حسن زاده با بیان اینکه دیگر راهکار دشمنان برای از بین بردن اندلس، اختلاف افکنی بود، تصریح کرد: باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه بود.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به توطئه های دشمنان در فضای مجازی، بر لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تبلیغ آن در فضای مجازی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات