توضیحات تهیه‌کننده «کودک‌شو»: در شبکه نسیم همه مدیران و تهیه‌کنندگان عضو یک خانواده هستند

بسیار خرسندم حتی در زمان انتقاد و گلایه هم مدیران همان محبت و حمایت را نسبت به ما دارند؛ مصداق بارز آن پشتیبانی از برنامه «کودک‌شو» در اختصاص یک کنداکتور مناسب در روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۲۳ است.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۲۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، پس از انتشار مطلبی از اختصاص ساعت پخش معمول برنامه «کودک‌شو» به «خندوانه» که شنبه بیست و سوم تیرماه به دلیل نرسیدن تولید برنامه مربوط به رقابت خنداننده‌شو به پخش روز جمعه، تهیه‌کننده برنامه «کودک‌شو» در گفت‌وگویی با خبرنگار فرهنگی تسنیم بر حمایت‌های شبکه نسیم تأکید کرد و گفت: اگر انصاف را هم مدنظر قرار دهیم و مصالح شبکه، مقتضیات و اتفاقات را از منظر توجه مخاطب ببینیم بعضی از این تغییرات ناگهانی، امری طبیعی است و مدیران برخلاف میل باطنی‌شان مجبور به اجرای این تغییرات در کنداکتور می‌‌شوند. ولی نکته حائز اهمیت آن است که حمایت‌های مدیران در شبکه نسیم از برنامه‌ها بسیار بالا بوده و همه در تلاش هستند بتوانند برنامه‌های درخور توجه بینندگان تولید کنند و نشانه این مهم برنده شدن تمامی ‌برنامه‌های شبکه نسیم در جشنواره سین سیمای نوروز امسال بود.

وی تصریح کرد: این را هم بدانید  تاکنون بارها پیش آمده تغییراتی در ساعات پخش کنداکتور برنامه‌ها بوجود می‌آید و مدیران مربوطه در شبکه‌ها گاهی براساس شرایط تولید و پخش ناگزیرند که این تغییرات را ایجاد کنند، چون در رسانه ملی خصوصاَ شبکه نسیم ذائقه و سلیقه بینندگان یک اصل و اولویت مهم به حساب می‌آید.

تهیه‌کننده برنامه «کودک‌شو» در خاتمه افزود: بسیار خرسندم که حتی در زمان انتقاد و گلایه هم مدیران همان محبت و حمایت را نسبت به ما دارند و مصداق بارز آن پشتیبانی از برنامه «کودک‌شو» در اختصاص یک کنداکتور مناسب در روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 23 است که نشان می‌دهد مدیران ما به برنامه‌های ساختارمحور و مخاطب‌پسند در هر شرایطی توجه دارند.

گفتنی است، تهیه‌کننده برنامه «کودک‌شو» انتقادات و گلایه‌هایی نسبت به پخش برنامه «خندوانه» که شنبه بیست و سوم تیرماه در ساعت 23 داشت که توضیحات تکمیلی خودش را در اختیار این رسانه قرار داد.

ارسال نظرات