فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار:

بسیج اهل تسامح و تساهل بر سر ارزش‌ها نیست/ هنر بسیج توانمندی ملت در دفاع از اسلام است

جعفرزاده : بسیج اهل تسامح و تساهل بر سر ارزش‌ها نیست اما اهل تعامل با تمامی سازمان‌ها، نهادها و اداراتی است که در راستای اهداف انقلاب و ولایت مطلقه فقیه حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۳۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار عبدالله جعفرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در آئین معارفه خود در ناحیه این شهرستان  اظهار کرد: در جهان بینی الهی هنر بر دوگونه است که یکی از آن هنر همراه با حقیقت و مرتبط با عالم ملکوت است و هر چیزی که ملکوتی باشد زیبا است.

وی خاطرنشان کرد: هنر عاری از حقیقت یا شیطانی نوع دیگری از هنر است که در ورطه پلشتی‌ها حرکت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه ویژگی مهم هنر متعالی همراهی و همدلی با مردم است تصریح کرد: هنر متعالی همچنان که سر به آسمان دارد ریشه‌اش در خاک است و از مردم، با مردم، در مردم و برای مردم است.

جعفرزاده ادامه داد: هنر اندیشه بسیج و بسیجی مانند هنر متعالی با حقیقت همراه، سر بر آسمان ریشه در خاک و همدل با مردم است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ” تشکیل بسیج به امام (ره) الهام شده بود” یادآور شد: بسیج توانمندی ملت ما در دفاع از اسلام و انقلاب است.

این مسئول با بیان اینکه امروز به پشتوانه بسیج در چندین میدان حاضر هستیم، گفت: ایستادگی در برابر جریانات معاند داخلی و خارجی از مهمترین ویژگی های بسیج است که پشتوانه این انقلاب هستند و هنری که بسیجیان نشان دادند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه ایثار، ازخودگذشتی و شهادت هنر بسیجی است، یادآور شد: بسیج عصاره فضائل یک ملت و چکیده همه خوبی‌ها است و به همین دلیل در پایان جنگ امام (ره) به مسئولان کشور سفارش کردند که در زمینه های مختلف از ظرفیت و توانایی بسیج استفاده کنند.

وی گفت: بسیج اهل تسامح و تساهل بر سر ارزش‌ها نیست اما اهل تعامل با تمامی سازمان‌ها، نهادها و اداراتی است که در راستای اهداف انقلاب و ولایت مطلقه فقیه حرکت می‌کنند.
 
گفتنی است در پایان این آئین از زحمات خیرالله باقرزاده قدردانی شد و عبدالله جعفرزاده جانشین سابق ناحیه ساری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار منصوب شد.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها