سخنگوی بسیج دانشجویی استان البرز:

بسیج دانشجویی پاسدار اصول تغییرناپذیر "نه شرقی و نه غربی " می باشد

سخنگوی بسیج دانشجویی استان البرز گفت : بسیج دانشجویی سعی دارد با بهره‌گیری از اهداف انقلاب اسلامی، رهنمودهای امام خمینی (ره) را اجرایی کند و در راستای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی گام بردارد و پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی و نه غربی هست و خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۰۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سیامک خدابنده سخنگوی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: بسیج دانشجویی سعی دارد با بهره‌گیری از اهداف انقلاب اسلامی، رهنمودهای امام خمینی (ره) را اجرایی کند و در راستای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی گام بردارد و پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی و نه غربی هست و خواهد بود.

بسیج دانشجویی پاسدار اصول تغییرناپذیر

وی با اشاره به اینکه کشور با بحران کم‌آبی مواجه است، بیان کرد: مشکل بی‌آبی کشور بسیار ناراحت‌کننده است؛ توجه به معضل خرمشهر و آبادان باید در دستور کار دولت قرار گیرد و کمک به آن‌ها تنها با مدیریت جهادی محقق خواهد شد.

سخنگوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز افزود: حضور به‌موقع، انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌منظور آب‌رسانی به شهرهای مذکور قابل‌تقدیر است؛ بهتر است سایر مسئولین نیز در بروز مشکلات پیش‌قدم شوند.

خدابنده تأکید کرد: خدمات جهادی و دل‌شاد کن نائب امام زمان (عج) توسط نیروهای ایثارگر و جهادی در بحث آب‌رسانی به مردم ایران و ساخت پالایشگاه بنزین یکی از مصادیق تحقق سخن گوهربار حضرت امام راحل (ره) است.

وی از ارسال نامه‌ای به ریاست محترم شورای اسلامی شهر کرج خبر داد و افزود: قبلاً نامه‌ای را در جهت سؤال و پرسش از رئیس شورای اسلامی شهر کرج از طرف شورای تبیین مواضع ارسال‌شده است و منتظر جواب از سوی اعضای شورا هستیم و عملکرد آنان را رصد می‌کنیم.

وی انتخاب نشدن شهردار در کلان‌شهر کرج را از عملکرد ضعیف شورا برشمرد و تعلل و کاستی‌ها دراین‌باره را ظلم در حق مردم عزیز شهر کرج دانست و ادامه داد: از شورای اسلامی شهر کرج خواستاریم کلان‌شهر کرج را به حال خود رها نکنند و به‌دوراز جناح‌بازی فردی انقلابی، ولایتمدار، باتقوا، مدیر و جهادگر را به‌عنوان شهردار کرج انتخاب نمایند شهر و شهروندان از خدمات شهری بی‌نصیب نمانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها