تغییر ساعات کاری ادارات استان کردستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از تغییر ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان از روز یکشنبه ۲۳ تیر ماه با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۱۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین فیروزی ساعات کار ادارات و دستگاه‌های دولتی، بانک ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی را از ۲۳ تیر ماه جاری از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ بعداز ظهر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ساعت کاری روز‌های پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۴۵ ظهر است، اظهار داشت: در زمان اجرای این بخشنامه، دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسانی به مردم و صرفه جویی در مصرف برق را در اولویت کاری خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تاکید کرد: اعضای دبیرخانه کارگروه اشتغال، بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزا و میز کار اشتغال در دستگاه‌های اجرایی از این تغییر ساعت مستثنی هستند و طبق روال عادی یعنی از ساعت ۷ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ فعال خواهند بود.

فیروزی از مدیران ادارات خواست ضمن تلاش برای حداکثر صرفه جویی در مصرف برق و خاموش کردن سیستم‌های برقی غیر ضرور و استفاده از دستگاه‌های مولد برق با هماهنگی شرکت توزیع برق استان، در خصوص اجرای این مصوبه برنامه ریزی کنند.

با توجه به تداوم گرما طی چند روز گذشته، مصرف برق مشترکان کردستان به رقم ۴۴۵ مگاوات رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد بیشتر است.

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای ۶۲۸ هزار مشترک است که حدود ۸۵ درصد مشترکان را انشعاب‌های خانگی تشکیل می‌دهند.

ضریب نفوذ برق در بخش شهری و روستایی کردستان ۱۰۰ درصد است و تمام روستا‌های زیر ۱۰ خانوار هم از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات