برگ برگ تاریخ پویا و سراسر حادثه ایران اسلامی چونان آفتابی بر بصیرت افزایی و بیداری مردم این سرزمین پرتو افشانی می کند. ۲۱ تیرماه برگ سندی است جاودانه در نمایش بارز پایداری و پایمردی مردمان ایران زمین در مقابله با هجوم تفکرات و تمایلات بیگانه و نفوذ آن در فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی که محور آن بانوان بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۷۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در تمام این سال‌ها استعمارگران غربی گاهی با زور و جنایت قلدرمآبانه و گاهی با توطئه و نیرنگ و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تبلیغات گسترده تلاش زیادی را برای محروم ساختن زنان ایران از این ارزش والای الهی انجام داده‌اند.

اما زنان قهرمان و بیدار ایران با مقاومت در مقابل تمام این زورگویی ها و تحمیل های گسترده تبلیغات نشان داده اند که حاضرند از جان خود بگذرند ولی از عفت و حجاب خود هرگز.

گواه این ادعا چادر خونین شهیده مریم فرهانیان و شهیده نسرین افضل و 7 هزار زن شهیده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند که چادر را کفن خود ساختند تا به پیاده نظامان فرهنگ غرب ثابت کنند که یادگار زهرا(س) نسل به نسل و قلب به قلب در این سرزمین ماندگار خواهد شد اگر چه به ظاهر تنی چند را همراه خود سازند.

امروز پیام زن ایرانی قلوب جهانیان را فتح کرده و می رود تا حکام فاسد و زورگو را هم در جای خود بنشاند و وادار به تمکین در مقابل این خواسته الهی مردم کند چرا که عفاف و حجاب اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است.

 فرهنگی که انسان را از بند نفس می رهاند و به رشد و شکوفایی استعدادهای نوع بشر برای رسیدن به حقیقت انسانیت به معنای خلیفه اللهی رهنمون می شود. زنان ایران اسلامی به عنوان سنگربان ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر وضع جاهلی دنیای غرب با پاسداری از حریم حجاب به عنوان دژ امنیت زن و پیشتاز در میادین علم و فرهنگ و سیاست از حصار مستحکم فرهنگ غنی اسلامی محافظت می کنند.‌

 بنابراین از سازمان های فرهنگی متولی، رسانه ها، دستگاه های تربیتی و ارشادی می خواهیم جهت شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف برنامه‌ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری کنند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی جسمی، اجتماع را به محیط کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین کنند.

در پایان از زنان آزاد اندیش، دختران فرهیخته و دانشگاهی ایران درخواست می شود برای خنثی نمودن توطئه های فرهنگی دشمن با رعایت پوشش شایسته دختر مسلمان ایرانی بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها