خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند عنوان کرد

ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزایای میز خدمت

فرماندار نهاوند با بیان اینکه همه مسوولین در تمام مراتب، خادمان مردم هستند، گفت: شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۴۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزایای میز خدمتبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، امروز فرماندار شهرستان نهاوند به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در مسجد جامع شهر فیروزان و استقرار میز خدمت در این بخش به بررسی مشکلات مردم پرداخت.

فرماندار نهاوند بیان کرد: هدف از تشکیل میز خدمت در بخش‌ها، کاهش مراجعات حضوری، سهولت در پاسخگویی، کاهش بروکراسی اداری و در نهایت افزایش رضایتمندی ارباب رجوع است.

مراد ناصری افزود: فلسفه وجودی نظام اداری، خدمتگزاری به مردم است و همه کارکنان دولت درتمامی مراتب، خادمان مردم هستند.

وی یادآور شد: ارائه خدمات مطلوب به بهترین و راحت‌ترین شیوه ممکن به شهروندان و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اهداف تشکیل میز خدمت است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: از آنجایی که مردم، سرمایه‌های اجتماعی و پشتوانه و همراه نظام و انقلاب هستند، ارائه خدمات بهینه به شهروندان الزامی است.

وی با بیان اینکه همه مسوولین در تمام مراتب، خادمان مردم هستند، عنوان کرد: شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات