خبرهای داغ:
در جمع خبرنگاران؛

واکنش فرمانده سپاه مرند به ممانعت از ورود بانوان چادری به آزمون

فرمانده سپاه مرند گفت: در آزمون استخدامی در مرند در برخی مراکز آزمون نسبت به چادر بانوان محجبه سخت گیری‌هایی وجود داشته که به شدت پیگیر این موضوع هستیم.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۰۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمان‌زاده افزود: در آزمون استخدامی در مرند در برخی مراکز آزمون نسبت به چادر بانوان محجبه سخت‌گیری‌هایی وجود داشته که به عنوان خادم مردم در سپاه مرند به شدت ناراحت و پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین راهبرد دشمنان، تغییر سبک زندگی اسلامی است که دشمن به دنبال این است که مسلمانان با حجاب و عفاف از زندگی فاصله بگیرند.

قهرمان زاده اضافه کرد: به منظور گرامی داشت این هفته و یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در شهرستان مرند برنامه‌های فرهنگی متنوعی برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان تصریح کرد:راه اندازی گشت‌های عفاف و حجاب توسط حوزه‌های بسیج خواهران، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری کارگاه‌های آسیب شناسی خانواده، فضاسازی سطح شهر و وسایل نقیله عمومی، و تجمع برزگ حافظان حریم خانواده از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان در هفته حجاب و عفاف است.

قهرمانزاده در ادامه از برگزاری گردهمایی بزرگ مدافعین حریم خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: این گردهمایی نیز همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت در میدان حضرت معصومه (س) مرند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه مرند بیان کرد: کاروان خادمین حرم رضوی نیز ۲۵ و ۲۶ تیر ماه به شهرستان مرند سفر می‌کنند و این شهرستان به مدت دو روز میزبان این کاروان برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی تحت عنوان جشن‌های زیر سایه خورشید است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها