خبرهای داغ:
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان:

ضرورت تربیت فرزندان نسبت به تمام عواملی که در جامعه وجود دارد

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: برای جایگاه فرزندان در خانواده باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که آگاهانه و دغدغه‌مندانه باشد و نسبت به تمام عواملی که در جامعه وجود دارد، تربیت شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۷۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

ضرورت تربیت فرزندان نسبت به تمام عواملی که در جامعه وجود داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا ناهیدی‌فرد در «جشنواره عروسک قشنگ من» که در مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: یکی از نکات اصلی در خانواده، جایگاه زن است از این نظر که زن جایگاه و معدن محبت است.

وی با بیان اینکه محبت، در مرکزیت خانواده که زن قرار دارد مهم است، گفت: از سوی دیگر جایگاه مرد به عنوان ستون خانه و صلابتش در خانواده بسیار مهم است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ابراز داشت: این دو نکته اخلاقی بسیار حائز اهمیت بوده و در خصوص تربیت فرزندان مهم است و در این صورت خانواده نقش خود را خوب ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه جایگاه مرد باید به عنوان ستون خانواده حفظ شود، خاطرنشان کرد: جایگاه فرزندان در خانواده را نیز طوری برنامه‌ریزی کنیم که آگاهانه و دغدغه‌مندانه باشد و  نسبت به تمام عواملی که در جامعه وجود دارد، تربیت شود.

ناهیدی‌فرد در ادامه گفت: در قرآن به تربیت دختران اشاره شده و برای آن ارزش قائل است بنابراین ما باید از ابتدا دختران را به چشم یک مادر موفق ببینیم و این  نکته بسیار قابل تامل است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم خواهران روزبه‌روز در مباحث تربیتی در خانواده پیشرفت داشته باشند تا فرزندان خوبی به جامعه تحویل دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات