فرمانده ناحیه ثارالله دریادواره شهدا پایگاه شهید رجایی حوزه امام خامنه ای:

امروز پیام خون شهدا استقلال آزادی جمهوری اسلامی است

دهقان بیان داشت:مقام معظم رهبری فرمودند::من از همان اول هم اعتقادی به این امریکانداشتم و الان هم ندارم، امام در سال ۴۲ که بذر درخت انقلاب را کاشت و در سال ۶۷ این درخت انقلاب تنومند شد و امروز پیام خون شهدا این است " استقلال آزادی جمهوری اسلامی.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۷۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، یادواره شهدا پایگاه شهید رجایی حوزه امام خامنه‌ای (مدضله العالی) ناحیه ثارالله یزد در روز یکشنبه مورخ ۹۷/۴/۱۷ مصادف با شب شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) با حضور ایت الله ناصری امام جمعه یزد و نماینده، ولی فقیه در استان یزد، بخشدار بخش مرکزی وفرماندهان وبسیجیان ناحیه‌ی مقاومت ثارالله واقشار مردمی درحسینیه بزرگ روستای خویک برگزار گردید.
این مراسم با تلاوت ایاتی از قران کریم توسط قاری بین المللی برادر گل محمدی آغاز شد در ابتدای این مراسم حجت الاسلام شیخ علیشاهی امام جماعت روستای خویدک گفت: هر قطره خونی از شهدا که بر روی زمین ریخته شده پیامی دارد پیام شهدا این است که باید با عدالت رفتار کنیم و به مردم فقیر نشین کمک کنیم.
وی افزود: یکی از پیام‌های رزمندگان اسلام این بود که باید مطیع فرمان امام و رهبری باشیم.
در ادامه مهدی دهقان فرمانده ناحیه‌ی ثارالله خاطر نشان کرد:امام صادق (ع) نقش مهم و بزرگی بر ما شیعیان داشت درجنگ نرم ان زمان شاگردانی را تربیت کردند و احادیثی را بیان نمودند که موجب شد دین اسلام زنده بماند.
دهقان افزود:مقام معظم رهبری فرمودند::من از همان اول هم اعتقادی به این امریکاهم نداشتم و الان هم ندارم، امام در سال ۴۲ که بذر درخت انقلاب را کاشت و در سال ۶۷ این درخت انقلاب تنومند شدوامروز پیام خون شهدا این است " استقلال آزادی جمهوری اسلامی"

همچنین حجت اسلام والمسلمین انگیسه در این مراسم به سخنرانی در مورد مقام ومنزلت شهدا پرداخت وبیان داشت: شهید دارای مقام شفاعت است یکی از مقام‌هایی که خداوند به بندگان خود نائل می کند مقام شهدا است.
وی افزود: خداوند فرمود: هرکس به دنبال من افتاد پیدایم کرد و هر کس پیدایم کرد عارف شد.
و در ادامه مداح اهل بیت (ع) و رزمنده دفاع مقدس" حاج صادق اهنگران" به مناسبت شهادت حضرت امام صادق (ع) وبا نوای گرم خود جمع حاضر را به فیض رساندند  و در پایان از مهمانان شهدا پذیرایی انجام شد.
ارسال نظرات