رشد ۱۰ درصدی مصرف برق در بهمئی

در پی قطعی مکرر و ناپایداری های اخیر در توزیعرشد ۱۰ درصدی مصرف برق در بهمئی برق مدیر ناحیه برق بهمئی گفت: میزان مصرف برق در این شهرستان از مرز 33 مگاوات گذشته و این میزان مصرف بی سابقه است.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۴۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
کوثری افزود: خشکسالی و گرمای زو درس سبب افزایش میزان مصرف در شهرستان بهمئی شده به‌گونه‌ای که این میزان مصرف ممکن است زمینه ساز خاموشی‌های بابرنامه در آینده نزدیک شود.
وی با بیان اینکه رشد مصرف در شهرستان بهمئی در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل یک رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد، گفت: کمی آب در این شهرستان سبب شده تا مشترکان برق به جای استفاده از کولر‌های آبی از کولر‌های گازی استفاده کرده که میزان مصرف را نسبت به گذشته چند برابر کرده است.
کوثری مهمترین راهکار برای رفع دغدغه‌های مشترکان برق در شهرستان بهمئی را احداث ایستگاه دانست و بیان کرد: کار فنداسیون و حصارکشی این ایستگاه حدود ۱۱ سال پیش انجام شد و پیشرفت کاری این ایستگاه ۶۰ مگاواتی کمتر از ۱۰ درصد است که در صورت بهره برداری بسیاری از مشکلات کنونی در حوزه برق شهرستان بهمئی رفع می‌شود.
وی گفت::گرمای هوا در فصل تابستان در شهرستان بهمئی به بیش از ۵۰ درجه می‌رسد و همین عامل باعث افزایش مصرف و ناپایداری شبکه توزیع برق شده است.
وی افزود: در شرایط فعلی بهترین راه پایداری شبکه کنترل و مدیریت مصرف است که امید است مردم بهمئی برای جلوگیری از خاموشی مصرف برق خود را مدیریت کنند.
ارسال نظرات