خبرهای داغ:
امام جمعه تکاب:

تکاب حیات خلوت برخی مسئولان شده است/پروژه بیمارستان نیمه‌تمام تکاب 11 ساله شد

امام جمعه تکاب گفت: انتظار از نمایندگان خانه ملت، مطالبه‌گری از مسئولان اجرایی شهر است و نباید مسئولان گمان کنند که تکاب حیات خلوت برای آنها است و کسی کاری با آنها ندارد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۱۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
 

حجت‌الاسلام عیسی برادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به عملکرد نمایندگان حوزه انتخابیه تکاب، شاهین‌دژ و میاندوآب اظهار کرد: مردم انتظار دارند که نمایندگان ملت که با رای و حمایت آنها به مجلس شورای اسلامی راه یافته‌اند، در میان مردم حاضر شده و پاسخگوی مشکلات آنان باشند.

وی تصریح کرد: حتی اگر نمایندگان، توان حل مشکلات مردم را ندارند حداقل می‌توانند در کنار مردم باشند تا ملت احساس کنند که نمایندگان از جنس خود آنان بوده و به مشکلات آنها واقف هستند، نه اینکه پاسخگو نبوده و به مردم گزارش عملکرد ندهند.

امام جمعه تکاب بیان کرد: بنابراین از نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه تکاب، میاندوآب و شاهین‌دژ به نفع مردم و پاسخگویی به آنان و مطالبه‌گری استفاده نشده، در حالی که وظیفه نماینده، مطالبه‌گری است.

برخی مسئولان اجرایی تکاب دوشغله هستند/نمایندگان پیگیر این مسائل باشند

برادری با اشاره به اینکه برخی مسئولان اجرایی تکاب هم اکنون دوشغله هستند افزود: آنها در سایر شهرها شغل داشته و با حفظ سمت در این شهر نیز ریاست یک اداره‌ای را بر عهده دارد بنابراین نمایندگان مجلس باید به این مسائل رسیدگی کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایندگان به همه این مسائل واقف هستند بنابراین نباید اجازه دهند که برخی مسئولان وظایف خود را نتوانند به خوبی انجام دهند.

تکاب حیات خلوت برخی مسئولان شده است

امام جمعه تکاب گفت: متاسفانه مسئولان این شهرستان نیز نتوانسته‌اند از ظرفیت شهرستان و استان برای بهبود وضعیت مردم استفاده کرده و دچار روزمرگی شده‌اند و بنابراین انتظار از نمایندگان خانه ملت، مطالبه‌گری از مسئولان اجرایی شهر است و نباید مسئولان گمان کنند که تکاب حیات خلوت برای آنها است و کسی کاری با آنها ندارد.

وی بیان کرد: زمانی که امام جمعه شهر، مشکلات را به صورت کلی مورد بازگویی قرار می‌دهد، نمایندگان خانه ملت باید آن را مورد پیگیری قرار داده و به مردم گزارش پیگیری‌ها و عملکردهای خود را بدهد.

وضعیت جاده تکاب-شاهین دژ به قوت خود باقی است

برادری در ادامه با اشاره به وضعیت جاده تکاب-شاهین دژ تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه مسئولان استانی اعم از استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی از ماه‌های گذشته قول‌های مساعد در رابطه با بهبود وضعیت این جاده داده‌اند اما تاکنون اتفاقی رخ نداده است.

انتظار 11 ساله مردم تکاب برای تکمیل بیمارستان

امام جمعه تکاب به بیمارستان 64 تختخوابی این شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه این بیمارستان نیز از زمان دولت نهم یعنی از 11 سال گذشته کلنگ‌زنی شده است و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصدی برخوردار بوده و هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان کنونی تکاب نیز فاقد امکانات لازم است افزود: متاسفانه برای انجام یک سونوگرافی ساده، مردم به واقع دچار مشکل بوده و آزمایشی که مخصوص بانوان است برای یک ماه آینده نوبت می‌دهند در حالی که در ارومیه، این آزمایش در عرض یک روز انجام می‌شود.

بیمارستان کنونی تکاب پاسخگوی نیاز بیماران نیست

برادری اظهار کرد: بنابراین این مسائل باید پیگیری شود چون یک سی تی اسکن و سونوگرافی در این شهر وجود ندارد و علاوه بر آن فضای بیمارستان 64 تختخوابی نیز در زمان حاضر، پاسخگوی خیل مراجعه کنندگان نیست و باید هر چه سریع‌تر بیمارستان جدید راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان کنونی تکاب بیش از 50 سال قدمت دارد گفت: بنابراین نیاز است که بیمارستان جدید به کمک بیمارستان کنونی آمده و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

ارسال نظرات