بازتاب برگزاری انتخابات جایزه باروت خیس در خبرگزاری اسپونیک

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با پوشش خبری برگزاری انتخابات ششمین جایزه بین المللی باروت خیس که در پایتخت سوریه برگزار شد،نوشت: انتخابات جایزه “باروت خیس” به سوریه رسید.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۵۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ستاد خبری جشنواره بین المللی باروت خیس، برگزاری انتخابات ششمین جایزه بین المللی باروت خیس که ۱۲ تیرماه در پایتخت سوریه برگزار شد، در خبرگزاری روسی اسپونیک بازتاب یافت.

این خبرگزاری در گزارشی نوشت:
انتخابات جایزه “باروت خیس” به سوریه رسید .. سوری ها چه کسی را انتخاب می کند: ترامپ .. نتانیاهو .. نیکی ..؟

کمیته سازماندهی جشنواره بین المللی باروت خیس، تصمیم به انتخاب یک نفر از سه چهره یعنی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد برای به دست آوردن جایزه باروت خیس، از طریق رای مردمی اقدام نموده است.

انتخابات جایزه بین المللی باروت خیس، تا به امروز در چند کشور برگزار شده است که می توان به ایران، عراق، فلسطین، لبنان، سوریه،اردن، هند و کوبا اشاره کرد و این جایزه بین المللی، نتیجه همکاری و هم افزایی بین مردم  برای نشان دادن چهره واقعی حاکمان و بردگان پول و مستکبر است.
در مورد جزئیات اجرای این ایده یعنی جایزه باروت خیس که انتخاباتش در پایتخت سوریه برگزار شد، باید گفت که این ایده، یک گام در نبرد مردم سوریه برای افشای حقیقت است و یقینا چنین جوایزی، دروغ گویی و بی عدالتی مستکبران را نمایان تر می کند و کمیته برگزاری جایزه باروت خیس، تصمیمی بر اساس آرای مردمی است و یک نفر از میان سه نامزد می توانند به عنوان ضد حقیقت و راستی در جهان معرفی شوند.

ارسال نظرات