مدیران اجرایی باید مشقت ها را تحمل کنند/ مسئولان با ائمه جمعه هماهنگی داشته باشند

فرماندار چالوس با تأکید بر اینکه باید به خدمت و کار صادقانه بپردازیم و در کنار مردم باشیم، تصریح کرد: نخستین کسی که باید این مشقت‌ها را تحمل کند مدیران اجرایی هستند تا قبل از مردم این رنج‌ها را بچشند تا با وحدت و همدلی می‌توان از این سختی‌ها عبور کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۳۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد انتظاری،  در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان چالوس و چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان پس از قرائت حکم امام جمعه جدید چالوس، اظهار کرد: چالوس چون شهر ساحلی دینداران و ولایت‌مداران بوده است و در مورد نماز جمعه اهتمام ویژه‌ای دارد و به علت موقعیت استراتژیک بسیار مهم است، نماز جمعه محور کلیدی است و نقش دینی و کلیدی دارد.

وی بیان اینکه نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ شهر کشور و ۵۰ شهر مازندران اقامه می‌شود، افزود: نماز روشنگری و آگاه سازی برای مردم دارد و نماز دشمن‌شکن جمعه همانند گذشته در این شهر ادامه داشته و باید همچنان از اخبار داخلی، منطقه‌ای و جهانی مطلع باشیم و به عبادت و بندگی بپردازیم.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران  تأکید کرد: هر که مسلمان است نماز را اقامه کند و هر کسی حاکم شده است باید خدمتگزاری نیز کند و قرآن کریم خواسته در جمعه از هر کاری دست بکشید و به سمت نماز جمعه شتابان بشتابید.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام راشدی امام جمعه سابق چالوس، در این شهر و غرب استان پرتلاش و محبوب مردم بوده است و آثار خوشی از خود برجای گذاشتند، گفت: باید قدردان زحمات ایشان بود و با حضور امامت جدید جمعه ادامه راه مورد انتطار این شهرستان دنبال شود و امام جمعه جدید با روش ابداعی و مبتکرانه خود در این شهر نیز خوش می‌درخشد.

فرماندار چالوس نیز با قدردانی از خدمات ۱۱ ساله حجت‌الاسلام راشدی‌نوری امام جمعه سابق این شهرستان اظهار کرد: جایگاه ائمه جمعه و نمازجمعه چون منتسب به مقام ولایت است بالا است و بر مسؤولان لازم است تا هماهنگی لازم را با ائمه داشته باشند.

محمد ناصر زندی  افزود: این جایگاه در حوزه کارهای اجرایی مختلف به عنوان جایگاه معنوی نیاز به حمایت و راهنمایی این عزیزان داریم.

وی خاطرنشان کرد: امام جمعه سابق تحولات ویژه‌ای در حوزه فرهنگی و مناسبت‌های مختلف و وضعیت منطقه داشتند که چشمگیر و منشاء خدمات بالایی بوده است.

فرماندار چالوس بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که انجام شد و مسائل اقتصادی که توسط آمریکای جهان‌خوار به وجود آمده است، به تأکید رهبری همه به این نقطه رسیدیم که تنها وحدت و کنار گذاشتن اختلافات می‌تواند ما را از این وضعیت نجات دهد.وی با تأکید بر اینکه باید به خدمت و کار صادقانه بپردازیم و در کنار مردم باشیم، تصریح کرد: نخستین کسی که باید این مشقت‌ها را تحمل کند مدیران اجرایی هستند تا قبل از مردم این رنج‌ها را بچشند تا با وحدت و همدلی می‌توان از این سختی‌ها عبور کرد.

زندی گفت: شخصیت فردی و معنوی و حقیقی حجت الاسلام «جباری» امام جمعه جدید چالوس نشان از تدین و تقوای ایشان دارد و ضمن حمایت ایشان و همراهی با مدیران علاقه‌مند هستیم که نقاط ضعف ما را هم گوشزد کنند و ما نیز وظیفه داریم به این راهنمایی‌ها جامه عمل بپوشانیم

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها