خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛

چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم از ۱۴تیرماه آغاز می شود

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم که از ۱۴ لغایت ۱۶ تیر ماه در شهر تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۱۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رحیم عبدالجباری اظهار کرد: بخش برادران این مسابقات در خیابان آزادی، آخر شریعتی، دانشگاه هنر اسلامی و بخش خواهران این مسابقات در خیابان آزادی، جنب مسجد طوبی، در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

وی با بیان این که افتتاحیه مسابقات  در روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح در محل سالن همایش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان استف ادامه داد: زمان این مسابقات در دو تایم صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ می باشد و اختتامیه این مسابقات نیز روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه هنر اسلامی با حضور حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان  استانی برگزار میشود.

عبدالجباری با اشاره به این که تعداد متسابقین در این مسابقات ۴۹۴ نفر می باشند که ۳۲۰ نفر آن ها از مسابقات شهرستانی می باشند افزود: در این مسابقات ۱۲ داور حضور دارد که ۶ نفر از آن ها خانم و ۶ نفر از آن ها آقا می باشند. 

وی خاطر نشان کرد: تلاش روابط عمومی بر این بوده که فضای شهر، به یک فضای قرآنی تبدیل شود و روابط عمومی مسابقات قرار است از اولین لحظه شروع مسابقات تا آخرین لحظه در بحث های تبلیغات محیطی و شهری، بحث اطلاع رسانی، تهیه و تولید اخبار، انعکاس اخبار، بحث پخش تیزر از صدا و سیما و تلوزیون های شهری برای انعکاس این مسابقه تلاش کند.

عبدالجباری از مردم خواست در این مسابقات حضور پرشور داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها