نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

راه‌حل مقابله با آمریکا هم‌صدایی سران سه قوه است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان بیان کرد: راه‌حل مقابله با آمریکا، هم‌صدایی و هماهنگی سران سه قوه در مباحث مختلف است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۸۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه راه‌حل مقابله با آمریکا، هم‌صدایی و هماهنگی سران سه قوه در مباحث مختلف است، افزود: علاوه بر هم‌صدایی و هماهنگی قوا سه‌گانه برای مقابله با آمریکا، نباید از الگو قرار دادن اقتصادی مقاومتی به‌ویژه در شرایط کنونی کشور، غافل بود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عده‌ای گمان می‌کنند که راه‌حل خروج از وضعیت اقتصادی کشور، توسل به آمریکا است، تصریح کرد: فرمول نجات اقتصادی ایران، اقتصاد مقاومتی، دانش بومی، توان داخلی، تحقق مصرف درست، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و غیره است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با یادآوری اینکه اگر قرار بود ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا، تسلیم‌شده و تن به این خواسته‌ها بدهد، هیچ‌گاه انقلاب نمی‌کرد، ادامه داد: آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگری باید موردتوجه همگان به‌ویژه خوش‌بینان توافق با آمریکا قرار گیرد، این است که بدعهدی و ایجاد ظلم در جای‌جای دنیا، کار آمریکا است.

خاتمی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر شناخت دشمن، به‌خصوص حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکا درس مهمی است که ملت ایران از مکتب اسلام و عاشورا فراگرفته که وعده الهی در پیروزی آن است.

وی به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از این مناسبت‌ها هشتم تیرماه، سالروز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی است که نمونه بارزی از جنایات جنگی به‌شمار می‌رود که در طول دوران هست سال دفاع‌مقدس، ملت ایران از آن بی‌نصیب نماند و صدام حسین به خاطر ناتوانی جنگی، به استفاده از این سلاح‌ها روی آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین از ۱۱ تیرماه به‌عنوان سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، آیت‌الله صدوقی یاد کرد و افزود: ۱۲ تیرماه نیز یکی از روزهای دردناک در تاریخ انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود و آن روزی است که پرونده آمریکا با جنایت‌هایی که در قبال ملت ایران انجام داد، سیاه‌تر از همیشه در مجامع جهانی شد.

 

ارسال نظرات