خبرهای داغ:
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌غربی:

وعده های روحانی توسط مطبوعات پیگیری شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: وعده هایی که رئیس جمهور در ایام انتخابات داده است متوسط مطبوعات پیگیری شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۸۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

 

یحیی عماری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه باید وعده‌های روحانی که پیش از انتخابات ریاست جمهوری بر زبان رانده بود توسط مطبوعات بار دیگر مطرح شود اظهار کرد: چون روحانی به لفظ جلاله قسم یاد کرد که کشور دارای مسائل پیچیده ای است و برای همه آنها کلید دارد در حالی که قسم بر لفظ جلاله گناه بوده و کفاره دارد.

وی تصریح کرد: مردم باید مطالبات خود را از رئیس جمهور داشته باشند چون روحانی وعده داده بود که به اقتصاد به گونه‌ای رونق می‌بخشد که مردم به یارانه 45 هزار تومانی نیاز نداشته باشد در حالی که در عمل چنین نشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم اکنون جیب و سفره مردم خالی و کوچک شده است و دولت باید پاسخگوی این مشکلات باشد افزود: از سوی دیگر مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه به دولت نهیب بزند.

وی بیان کرد: متاسفانه یکی از آسیب‌های کشور این است که انتخابات ایران حزبی نیست چون اگر این چنین بود مردم مطالبات خود را از حزبی که بدان رای داده بودند پیگیری می‌کردند.

عماری با تاکید بر اینکه باید امامان جمعه مطالبات مردم را در پشت تریبون نماز جمعه بیان کنند اظهار کرد: این در حالی است که متاسفانه برخی امامان جمعه با دولت صد در صد عجین شده و از تمامی اقدامات دولت حمایت می‌کنند.

این فعال سیاسی با ابراز تاسف از اینکه رهبری هم اکنون تنها مانده و کسی مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازگو نمی‌کند گفت: متاسفانه برخی از اسم ایشان بهره‌برداری کرده و تنها به توصیه و کلی‌گویی بسنده می‌کنند در حالی که به وسیله توصیه، کشور اداره نمی‌شود بنابراین امامان جمعه باید به درد مردم رسیده و آن را به فرمانداران و استانداران تذکر دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات