ایجاد محیط پاک برای بانوان اولویت ورزش و جوانان استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:ایجادایجاد محیط پاک سالم برای بانوان اولویت ورزش و جوانان استان محیط پاک و سالم در ورزش بانوان و توجه و نگاه ویژه به ورزش بانوان از اولویت ورزش و جوانان استان است.
کد خبر: ۹۰۳۱۳۴۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
علوی ترویج فرهنگ ورزش و رشد و شکوفایی جایگاه ورزش بانوان را از اهداف خود در اداره کل ورزش استان ذکر کرد و افزود: مدیریت و نگاه دولت به ورزش بانوان بسیار عمیق و قوی است و این بیانگر توجه و نگاه دولت به رشد و شکوفایی ورزش بانوان در کشور است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایجاد محیط پاک و سالم و نگاه ویژه به توسعه و شکوفایی ورزش بانوان را از اهداف خود ذکر کرد و از انعقاد تفاهمنامه با اداره کل زندان و ندامتگاه استان در جهت رشد و شکوفایی ورزش در بین زندانیان به ویژه بانوان خبر داد.
مدیر ارشد ورزش کهگیلویه وبویراحمد اقتدار و عزت زنان در کشور را مهم دانست و بر توجه و ایجاد انگیزه در ورزش بانوان تاکید کرد.
وی در ادامه به اختصاص ۳۰ درصد از اعتبارات هیئت‌ها به ورزش بانوان خبر داد و گفت:سهم ورزش بانوان در هیئت‌های استانی و شهرستانی باید مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص روسای هیئت‌ها باید پاسخگو باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز بدون اشاره به آمار، گفت: تعداد بانوان ورزشکار دعوت شده این استان به تیم‌های ملی در سه سال گذشته حدود ۶۱ درصد رشد داشته است.
سید محمدتقی علوی افزود: کمبود زیرساخت‌ها و نبود حامی مالی از معضلات مهم پیش روی ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بر لزوم فرهنگ سازی گسترده در حوزه ورزش بانوان در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با اهدای یک دستگاه خودروی پراید و صد‌ها جوایز نفیس روز جمعه ۱۵ تیرماه در شهر یاسوج خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مسیر این پیاده روی را میدان امام حسین (ع) به سمت پارک ساحلی یا مهر ورزی اعلام و اضافه کرد: مسئولان هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برنامه ریزی بهتر و هدف گذاری‌های لازم برای توسعه ورزش همگانی در این استان کرده اند.
ارسال نظرات